søndag 26. april 2009

min bror sin søster er hellekoptermann

kunne du tenke deg å ta på deg de høyeste helene du eier, drikke uanstedig mye på relativt kort tid (for 10 kroner ølen!!!!) for så å slenge deg på sykkelen og trakke rundt i traffikerte gater på vei hjem fra byn? ikke jeg. men det synes de er verdens mest naturlige greie i køben. kommer alltid hjem med random blåmerker fra fylla, men denne gangen tar av. note to self: maria, du EIER ikke balanse! så jeg har altså vært en langhelg i københavn. FANfreakinTASTISK! men det vil jeg heller komme tilbake til når jeg har bilder i hende, som kjent sier bilder mer enn ord. og jeg er så trøtt at jeg innehar rett og slett få ord. derfor dedikerer jeg heller denne posten til min kjære lillebror som tilhører dette årets russekull. som ca 93% bloggverden.

han heter altså magnus. ikke maguns. men stryke på merker på buksen er mye fetere etter et et festlig møte med frøken alkohol. etter slike møter blir gjerne nøkler o.l lett mistbar. når resten av familien er vekkreist og han ikke oppdager at nøkkelen er borte før han står utenfor døren og mistet telefonen allerede på dåpen så er det veldig logisk å.....

.....legge seg til å sove i denne. som står parket utenfor huset vårt. og er fyllt med mamma sine heste...greier. introducing lillebror.

også bare sånn for å slenge inn litt cph...dette har jeg kjøpt. love love love. nei, nå skal jeg spise smil og le av paradise lene. har folk hatt en fin helg??

11 kommentarer:

Anonym sa...

hehe!! spør magnus om han husker at han møtte meg på fanafjellet? for en dust! vi skulle egentlig kjøre han hjem, men så forsvant han bare.
-ida, kusine!

Ida Sanden sa...

Haha, høres ut som du har hatt det gøy da.. litt hvertfall :)

magnill sa...

Haha! :D FIiine ting du har kjøpt da:))

Teskei sa...

haha, maguns i hestebilen! nydelig!!! takk gud for at mine bokstaver ble strøket på FØR motet med frøken alkohol! utfallet av det kunne nemlig blitt NOEN hakk værre:p

Hilde sa...

Hørtes i det minste gøy ut da ;)

Jeanette sa...

Høres ut som Magnus gjør det beste ut av russetiden! Rett over gaten er det russetreff hver natt, syremusikk og skriking er blitt den naturligste delen av en kveld i Øvregate. Jadda. Pistasjsandwichis har de på feks mix og meny. Se etter hennig olsen (ikke teite diplom is!).

Karoline sa...

Le av paradise lene ja. Det er du ikke alene om å gjøre.

Martine Elise sa...

Haha. Sånt kan skje den beste!

Digger deg!

Ela sa...

le av paradise lene.... ja, visst faen.
jeg ler så rått og høyt her jeg sitter å tenker på MAGUNS.
jeg lo så voldsomt at jeg følte jeg måtte fortelle nyheten til søsteren til Ola... Som så på meg som om jeg var blitt "stængal"..
jadda...

Tuppene sa...

Haha.. artig:P Og den der toppen til høyre var rett og slett smashing- hvor har du kjøpt den hen?

Anonym sa...

ha ha ha, le av paradise lene, jeg er med på den ass!