lørdag 2. august 2008

alternativ høyreklikk

the last hangouts before the big move. meg tilbake til hjembyen, andre til bø (random choice, I know). vår lille trekant splittes i to ulike deler og det må så klart avsluttes og hedres på et vis. ikke noe storslagent party må du tro, nei vi gjør det vi gjør best. ingenting. foran en tv. o du salige boks med (u)givende innhold. øynene mine er ikke firkantet, dog de er nummen. perfekt night of ingenting med mine små krever noen spesifikke ingredienser:

- digg. type spisbart.
- trash tv. LOVE it!
- quality tv (ikke et emne som er åpent for diskusjon). grunner til dens kvalitet er:

DOUG. the man! say no more. offisielt lagt til ønskelisten.
SILAS. for tiden det nydeligste jeg kan forestille meg.

ellers fine random samtaler om hvordan høyreklikke uten å bruke musen. hvem skal jeg ingentingere med nå? savner dere allerede<3

1 kommentar:

Jeanette sa...

savner deg og, baby:(