søndag 12. oktober 2008

ja takk begge deler

fra 85 års dag til innflyttningsfest. fra hvitvin og bayleys til øl og superchips. fra gjester som opplevde krigen til studenter og.... og oss andre ungdommer som jobber litt. for tiden. fest fra ett om formiddagen tar på. "fest". point being, rett fra hit til dit og fullt kjør hele dagen. vi liker det.

verdens mest ufotogene. min lillebror. ja, LILLEbror.
et stk barn som ikke synes det er fullt så festlig å høre på taler om krigen. jeg synes derimot at de var ganske kjekt. stebestefar og kompis stjeler radioer og cognac fra tyskere. ikke verst bare det. lillebror forsøker her desperat å underholde seg selv med mitt kamera.
søstre. luv. så jeg slipper å få det pinlige spørsmålet: ja, jeg er faktisk eldre enn dem.
ankommet vors. maria: "lag en grimase da kassi!"
kassi: "eeehm...ok, jeg skal prøve."
rikke og christian.
vabble og nugget together again.
vi tvangsfotograferer holm.

random vorsdeltagere.
intenst.
maren sin kopp. bård: "teddi the pooh."
petter: "han heter ole brum for faen!"
drikkelek jeg ikke fortsod mye av og holdt meg langt unna. jeg drakk nok før jeg i det hele tatt kom på vors lism.
på pizzanach hos studentvennene til rikke oppdaget jeg det som må være de desidert flotteste salt og pepper bøssene noensinne. hvem kommer på sånnt?
vi var forresten ikke på metro i dag, men på det akademiske kvarter! og så mye randoms har jeg kanskje ikke sett samlet på et sted før. så dit skal jeg igjen. LOVE randoms. dessuten er det tre pingviner på skiltet utenfor og bare det er god nok grunn til å stikke innom.
ELLERS... jeg sov hos rikke og fikk knekkebrød og melk til frokost. rikke er forresten verdens beste. som kommer løpende fra nach når maria er sint og lei seg og vil hjem <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

for en kveld/natt!!! håper ikke d e siste gang eg får gå hjem me deg, å dele min 90 seng me deg! d va supert:) kos å våkne;) hehe... gla i deg snuppa:)

Marianne ! sa...

åh, fine saltogpepper bøsser!

Ela sa...

nugget mitt<3 90 seng med rikke høres utrolig bra ut. forstod at du trivdes:) hehe
...sitter å hører på musikk, og så kom plutselig "baby baby" brakende ut av høytaleren. er noe med den sangen som gjør at den kommer mye høyere... og er noe med meg, som blir så sjokkert at jeg må skrive det som kommentar i en blogg... dust.

ellers likte jeg Bård sin gullfine kommentar på Ole Brumm, for ikke å glemme Petter sin oppfølger:)

Jeanette sa...

Du sov hos Rikke? På en lørdag? Trodde du hadde en litt annen tradisjon på lørdager?

Nugget sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.