søndag 5. oktober 2008

ting i tiden

det er som regel stort sett alltid ting som funker og ting som absolutt ikke gjør det. noen ting man liker og noen ting man ikke liker. LOGISK nok. hvert fall, for tiden er dette ting som comes to mind når det gjelder nettopp det å like og ikke like....

for eksempel så...

liker jeg at det er innflyttningsvors hos rikke på lørdag.
men jeg liker ikke at han karen ditchet vorset i går. vi kunne hatt det like kjekt som her din emodigger.
jeg liker å ha denne i sengen min ( ja, jeg regner deg som et objekt). blir du sint nå (enten for objektkommentaren eller for at jeg legger ut bilde jeg har sagt jeg ikke skal, ever which way)? relax, ingen ser at det er DEG.

jeg liker ikke at jeg ikke får være der i morgen på min aller beste roomie sin 21 årsdag. tear. og gratulerer på forskudd.
men jeg liker at andre gjøvik peeps som...
han her og....
...han her randomly gir lyd fra seg. da blir jeg så glad.

og jeg liker at sara kommer hjem på fredag.
men jeg liker ikke at rommet mitt ser slik ut og at jeg har fem dager på ordne leiligheten i tipp topp stand til hennes hjemkomst.

jeg liker at addi og de har verdens kuleste korkåpner (oppdragelse som det heter i følge min stefar).
jeg liker absloLUTT ikke at det haglet når jeg og addi var ute å gikk tur på byn i går og at det tydeligvis er blitt høst med stor H i bergen by.


sånn ligger det an for tiden... da jeg er en klager er det selvsagt ekstremt mange andre ting som jeg ikke liker, men jeg velger å holde dette innlegget on the brighter side of life og lar vær å nevne dem. plystre plystre plystre.

7 kommentarer:

Jeanette sa...

å, nå måtte jeg grine en skvett. savner deg sånn! vil du skal være her NÅ!

Nugget sa...

jeg også :( taco og kake eller egon, just me and you. vi tar det igjen vett :D

Ireneelise sa...

Noen dager liker man bare ikke ting. Det er vel lov det. Nå liker ikke jeg skole, noe som skal inntreffe om 8timer og 13minutter etter noe så deilig som ferie en uke. Uff

Marianne ! sa...

fine ÆBS liksom!

Karoline sa...

flotte bilder av det du liker<3

Anonym sa...

må virkelig si eg måtte le litt da eg går inn på bloggen din å, BAM, der va bilde av ekstremt fulle meg:S haha!!!
gleder meg å t lørdag, skjønning!

Nugget sa...

haha, du er en søt fyllik rikke ;)