torsdag 9. oktober 2008

visste du at

siden sist har jeg oppdaget et par ting:

- på ikea jobber det et knippe mennesker uten hjernekapasitet utover en vanlig middagsert. jeg har kjøpt skap (les: mormor har kjøpt skap til meg) og når dette vidunderet blir åpnet viser det seg til min store forferdelse at det ikke er noen skruer/muttere og den salgs medfølgende. hvordan skru sammen et ikeaskap uten skruer? anyone? det viser seg at skapet er en returvare, greit nok det, men det går da for faen ikke an å glemme og legge opp igjen SKRUENE når man selger det videre. jeg sier som mormor "gått a banen"! løsning: få stefar til å kjefte på dem så de kommer med nytt skap.

- hele pensjonistforeningen går på kafè å plager vettet av meg på onsdager. det er ikke min feil at du spiser det samme som en spurv, jeg er redd jeg ikke kan gi deg 90 % rabatt selv om du ikke har tenkt å spise mer enn 10 % av maten. løsning: there is none, smil til det føles som om du har sovet med en kleshenger i kjeften (ja...det ER en quote fra friends).

- post blir ikke levert hvis ikke navnet ditt står på postkassen. det spiller ingen trille at netcom og ebay og div andre sender til riktig adresse da postmannen ikke kan ta sjangsen på å legge dette oppi når det kun står 29 på kassen og IKKE mitt fagre navn. ergo ingen sko og ikke noe mobilt bredbånd. løsning: få mamma til å skrive ut navn på labelmakeren sin. hun synes det er kjempegøy.

- det er umulig å få tak i nummeret til usps sin avdeling i norge. om de i det hele tatt har en. men det håper jeg for guds skyld de har, da det sannsynligvis er her skoene mine befinner seg. løsning: ??????

- dette kommer til å bli en alldeles fabelaktig helg! sara kommer hjem i morgen og jeg slipper å bo aleine med en reptil. nina kommer på besøk fra trondheim. det nevnte innflyttningsvorset hos rikke går av stabelen.

nå skal jeg gå i gang med operasjon få-leiligheten-i-orden-til-i-morgen-tidlig. om du ikke skulle høre fra meg på en stund ligger jeg klemt under en kleshaug og dør av støvforgiftning.

4 kommentarer:

Jeanette sa...

Vi får post som bare søren! Og på vår postkasse står det ingenting. Bortsett fra post og et lite "nei takk til reklame skilt" som noen har prøvd å stryke ut. Men det kan ha noe med å gjøre at Bø er et sted på størrelse med et knappenålshode!

Marianne ! sa...

jøss, det var ting jeg ikke visste om gitt.

Anonym sa...

genialt

Camilla Didriksen sa...

Som Ingunn sier, genialt!