fredag 3. oktober 2008

kombo

oki, dette bildet skulle komme etter den påfølgende teksten men ting følte ikke for å samarbeide i dag så meg og eple in your face right away. enjoy.
herre, jeg har nå bestilt mobilt bredbånd. leveringstid 2-5 dager så det burde etter sigende ankomme i morgen. men vi får nå se. jeg har ikke så mye hell med leveringer for tiden. det er jo så stress å bare få blogget sånn ca en gang i uken (når jeg stikker innom the fam) for det skjer jo bare såååå mye.... men hvert fall. jeg var på varetelling på random narvesen på tirsdag. så var jeg på faste jobben min. kjekt. men var jo egentlig det, fikk 150 kroner timen, for det teller jeg kjønnshårene dine. men jeg var kvalm og det var ikke fullt så kjekt. dette var sannsynligvis fordi jeg ikke hadde spist frokost og omtrent hadde en treningsøkt før jobb. grunnet en jakt. på prinsepler. norske epler med akkurat passe sammensetning av surt og søtt. hvor vanskelig skal det være å finne en butikk midt i bergen sentrum som er åpen klokken syv? jeg ville jo bare ha et jævla eple! etter febrisk leiting og svettetokter uten like fant jeg en kiwi som var åpen. røsket med meg fem epler og akkurat når jeg setter tennene i vidunderet går det opp for meg at dette er et eple fra for eksempel belgia. resultat: kvalme. men de var ok. jeg har spist dem alle liksom.

så. over til noe helt annet. derav tittelen kombo. vi har feiret 21 årsdagen til fortreffeligheten selv der under. gratulerer med overstått kjære steffi. takk gud for denne jenten.
jeg er som vanlig mest interessert i ølen min. addi i telefonen sin. socially challenged.
annika dansen som vi er så lojale fans av.
good times. jeg liker så godt å bli klemstret. spesielt mellom to venner.
usedvanlig mange øl å oppdrive på badet. eller er det bare jeg som har gått glipp av noe?

needless to say, jeg har brukt torsdag formiddag på å rydde og vaske. og believe you me, det var mye å ta seg til. jeg har aldri sett så mye chips utover et gulv jeg. og støvsugeren bruker ca 17 sveip på å få opp en kvart skrue så det prosjektet tok jo år og da. så pantet jeg 72 ølflasker/bokser og kjøpte taco. det spiste jeg til frokost/middag før jeg styrtet er halv liter cola og dro på jobb. my freakin god. what a life.

4 kommentarer:

Anonym sa...

av en eller nner merkelig grunn havner de alltid på badet

Camilla Didriksen sa...

Koselige bilder :)

Anonym sa...

Egentlig litt skuffet at du ikke har bilde av meg med i artikkelen.

Nugget sa...

HAHA BT, kom til addi nå så skal du dokumenteres som baaaare det ;)