søndag 26. oktober 2008

to much of nothing at all

O LYKKE! internetten er endelig i hus og alle hjerter gleder seg. hvert fall mitt. det sprenger nesten i lykkerus. bortsett fra at jeg i bakgrunnen har en film som nesten tar knekken på meg. city of god. noen barn ble nettopp skutt for morro skyld og det drepte også all min inspirasjon til å blogge og jeg vil egentlig bare grine. bilder fra ukens festligheter passer veldig dårlig inn egentlig, men jeg har nettopp brukt år og dag på å laste dem opp grunnet blogspots horeoppførsel. et og et bilde. fantastic. så her kommer de på løpende bånd.

jeg og min utrolige dømmekraft valgte å la steffi overtale meg til byn på onsdag.


hvem ville ikke vorset med denne gjengen? vi hørte på backstreet boys så kanskje ingen.

2 for 1 er farlig. jeg som i frykt for hangover på jobb hadde redusert drikkemengden på vors tok den greit igjen på byn.

så skal vi hjem. her begynner problematikken. for det første referer taxisjåføren til oss som "laaaaaaaaadies". antall a'er er ikke overdrevet. jeg og steffi tar taxi og steffi skal låne penger av meg. magnetstripen på kortet mitt er ødelagt, men det gjør jo ingenting for chippen funker jo så da kjører vi bare innom et sted som tar chip og tar ut noen penger. supert. shell tar ikke chip. statoil tar ikke chip. deli de luca tar ikke chip. seven eleven tar ikke chip. KØDDER DU??? jeg måtte legge halve livet mitt i pant (les: kamera). stress.
dette er i går. dette er meg og petter og det fabelaktige glinseslipset hans.
jeg hadde sløyfekjolen min på. love. jeghadde tilsammen på meg 4 sløyfer. kan du gjette hvor?

vi var på fest hos han i midten her. pølsefest. testosteron all over the place!

ja, jeg ble jo full etterhvert da. folk er for villig til å dele og jeg er for villig til å bli delt med.

så jeg sovnet jo da. i min gjeng betyr det at du blir dekorert på en måte. gutter får barbert fine mønstre på hode og jeg fikk nye briller og bart med både svart og rød sprittusj. her er jeg veldig oppgitt.
mulig jeg tar det rolig til helgen....


7 kommentarer:

Ela sa...

å digger inlegget ditt:)

bt ringte meg tidligere idag for å få meg til å gjøre, hold deg fast; NYNORSKINNLEVERINGEN hans.
jeg takket nei til det oppdraget med et smil.
Det er min dagen derpå i dag også.
hørte han spurte deg også?

Nugget sa...

jeg vet, jeg foreslo nemlig at han skulle ringe deg etter jeg hadde avslått :P

Anonym sa...

hei! han har ikke ringt meg! e d et tegn??? :p
jeg var ganske fin i formen på lørdag til tross for at d va dagen derpå... søndag derimot (va ikke ute lørdag!) kjentes ut som en dagen derpå:S å enda værre i dag enkli:S

Jeanette sa...

Søtingen min:D

Karoline sa...

For noen herlige bilder.. ser ut som du har kost deg<3

Anonym sa...

backstreet boys tar jo av, haha!

Anonym sa...

Jeg må bare si at jeg er en utrolig flink artist!
Og ingen giddet gjøre min nynorskinnlevering, så den måtte jeg gjøre selv.. Den ble helt fryktelig...

Forresten så var det et sygt fælt portrett av meg du hadde lagt ut nugg..