tirsdag 21. oktober 2008

lord

jeg er atter en gang på plass hjemme hos kjære mor der internetten har meldt sin ankomst igjen. takk gud og hvermann for det. da jeg bruker bloggen som en svært offentlig dagbok føler jeg det rett og slett som et udokumentert hull i livet mitt har oppstått når så mye fra de siste ukene forblir ufortalt, men dette er sikkert en større sorg for meg enn noen andre. og jeg, jeg er en survivor. så det ordner seg. kort fortalt...sara er hjemme og det er digg. jeg har fått lønning. det er ubeskrivelig. jeg har oppdaget at det går greit å være ferdig på jobb halv ett og fortsatt ha en knas tur på byn. jeg rakk riktig nok ikke siste bussen og så derfor ingen annen løsning enn å bruke penger jeg da ikke hadde på øl. ellers har det sakte men sikkert gått opp for meg at jeg nå er tilbake i byen der paraplyautomater befinner seg langs sentrums gater. det finnes ingen verdig beskrivelse for dette været fra helvete. selv om mange sammenligner helvete med en salgs bakerovn er jeg sikker på at det pissregner..BORTOVER. og siden jeg blir varm bare av å se på at et annet menneske går fort og ikke er i fysisk stand til selv å gå sakte måtte jeg ta av meg jakken da jeg bedrev såkalt shopping i dag. prosjekt "bruk opp lønning så fort som mulig og helst før den blir brukt på nødvendige ting som f eks husleie" er offisielt i gang. jeg ble våt. fett! nei. jeg skulle mye heller væææært.....

på hawaii som i 05
eller i california som i 05
eventuelt florida som i 05 (ja, jeg reiste helt sykt mye i 05).
eller i sunny (bloody?) beach som i 07.

hvem er med meg til varmere strøk i januar?

7 kommentarer:

Ela sa...

DER hadde jeg nettopp helt nedpå en halv liter med kakao...DIGG. ...og er klar for å skrive noen velvalgte ord.
Jeg er med meg og ola til Gran Canaria de to siste ukene i januar.
Du kan jo bli med??? jajaja... hvis du vil slå løs dansefoten så har jeg hørt (av en jeg jobbet med i sommer, Regine, som var på Gran Canaria i to uker og festet hele tiden)at Gran Canaria duger for andre enn pensjonister, party-bremser og syklister.

Bli med meg til syden vennen<3

Jeanette sa...

Jeg, jeg, jeg, please, please, please!

Marianne ! sa...

herregud, har du vært på de stedene!? lucky bastard. IKKE klag, fru blom.

Camilla Didriksen sa...

Herlige bilder :)

Marthe Sofie sa...

Ah, det ser så herlig ut. Jeg har ikke så mye å skryte av liksom. Norge, Sverige og Finland. Hey

Nugget sa...

nei, har vel strengt tatt ikke noe å klage på in the travel departement. men regnværet - DET blir det mye klaging på fremover.

sarah victoria sa...

herlige bilder :-)