fredag 31. oktober 2008

bella

etter nærmere tre måneder aleine i leiligheten med franklin (the turtle. mulig jeg ikke har nevnt ham. my bad. skilpadde. lite sleksap) er det som sagt digg at sara er tilbake. jeg har ikke sett henne så mye som en skulle tro når vi bor sammen, men det er koselig og merke at et annet menneske lever her. i motsetning til meg og jeanette (roomie i fjor) som praktisk talt var siamesiske tvillinger og brukte 80 prosent av tiden vår på hverandre og kake (savn by the way) jobber jeg og sara på max uheldige tider og overlapper hverandre fullstendig flere dager i uken. og når vi først henger, som akkurat nå, ja så sitter vi foran tv'en med hver sin pc. neida, vi har vært på gina tricot (jeg var flink, men ikke så flink som kontoen egentlig krever) som av en uforståelig grunn er plassert på kjøpesenter langt ut i gokk i stedet for i sentrum. why? alvorlig. og så har vi gått lang tur med bella, som egentlig var grunnen til dette innlegget in the first place. for selv om sara ikke er her så er bella her. og om det er noe jeg savnet i barkbay (gjøvik for de som ikke har fått det med seg) så er det og ha hund i huset. og bella må være verdens teiteste, søteste lille bamseløve og...ELSK.
jeg og bella leker. se så nydelig!

dette er forresten franklin. han gjemmer seg. det liker han veldig godt.
to små blakke, festglade brunetter, en hyper pomme og en overvektig skilpadde. fin liten familie hva? det er godt med selskap. fra alle slags dyr (du går under den kategorien - du ja).
GOD HELG. random. overtrøtt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

søt hund! jeg vil og ha dyr i min leil!! ååh! hehe
hva kjøpte du på gina da? hehe

Ela sa...

men nugg? hvor er den andre? ikke bella men den søte hvite?:|

Jeanette sa...

Jeg vil også ha hund! Men klarer meg greit med apekatt og elefantmaursluker.

Camilla Didriksen sa...

Så utrolig nydelig hund :)

Karoline sa...

oh my..søte dyr<3

Arma sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
såsøtelillebushibushibamsehundenåååå

Nugget sa...

jeg kjøpte kjoler. og SLØYFEøredobber <3 tama er returnert til oppdretteren :(
ELEFANTMAURSLUKER <3