mandag 29. desember 2008

ladida aaaaandre juledag

ehm ja, andre juledag. jeg pimpet øl på toget og følte meg som den fjortisen. med det var alright for da jeg ankom the parTEY klokken elleve var jeg temmelig glad jeg hadde litt innabords. det var stemningen way passed " det er ok å være edru her sammen de fulle". min bratte flaskeføring fortsatte for fullt da planen egentlig var byn. heldigvis innså vertene etterhvert at det var like greit og bare kjøre fest. tjo to the hei!
sa noen nok drikkevarer?

lite visuelle virkemidler her, men kameraet mitt er fortsatt på ville veier og ingen legger jo ut bilder på facebook lenger. skjer med det? det stresser meg mer enn det burde. for jeg liker ikke poster uten bilde. men ja, jeg sovnet ikke da! første gang på leeeenge. forrige helg tok jeg powernap allerede i taxien på vei til byn og pådro meg såpass sovetryne at jeg ikke kom inn noe sted (for jeg var så klart ikke overstadig beruset). fredag derimot var det dancingqueen for alle penga. sa bergenseren som IKKE bruker a-endinger. sånn egentlig. også var jo dagen derpå lørdag. det var...bare teit. for jeg var i tillegg til den standard trøtte fyllasyken også ordentlig syk og følte det best og la vær å tilberede andres mat i min tilstand. og da kunne jeg jo ikke gå på byn da det strider imot mine moralske prinsipper (ja, jeg har et par. få.). selv om det var lørdag. det var ekkelt. og nå ser jeg på noe sææært noe på tv2 zebra. beastmaster, wtf!! jeg tror jeg tar kvelden!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, beastmaster er noe tøys! Virkelig!
Jeg har selv overlevd haiangrep ved å ikke noensinne ha tatt et bad i mitt liv...noe sier meg at det er smart!

ps. fyll tiltrekker hai!

Anonym sa...

Ølpimping på toget tar av. Jeg er værre togfjortis - jeg pimper en nrusflaske med juice og vodka. 2. juledag tar helt av. Barskapet var det inegnting å si på

Hanne sa...

Så ut som et bra barskap;)

Anonym sa...

det som er synd er at barskapet er tomt:p hehe! er bare flasker igjen:p var sinnsykt kult på den festen! jeg var så klar for noen morsomme bilder. du må få igjen kameraet ditt.. meld det savnet:p hehe
vi to rulte dansegulvet;) oje! nuuug and neeip! :D

hege anita sa...

Haha, arti innlegg :-) Vært lite med fester på meg i jula. Får satse på at det tar seg opp etterhvert ;-)

Anonym sa...

jeg gleder meg på en dram i morgen! :)

Anonym sa...

hahah, øl drikking på toget ja, haha, det er kos, men max fjortis-cool=)

MagnusQtie sa...

jeg kommer å raner huset ditt for drikke!

Tuppene sa...

Hehe.. nok drikke i det barskapet ja:P

Christina sa...

Gå inn på www.mtv.com - shows - the city - finner du fram til episoden du skal se :) På shows kan du også finne alle andre program som du ikke har sett :)

Haha, sovetryne er flott ;D

It's Aggy bitch! sa...

haha tidi' innlegg :p har ikke vært på noen fester i jula jeg, bare slappet av faktisk, ganske relax tæhæ