søndag 3. mai 2009

1 år+en dag

oi. min bloggettårsdag passerte i det stille. i går. congrats, et år+en dag med mye sykelig random info.

denne uken har jeg hatt seinvakt og brukt et hvert ledig øyeblikk på formiddagen til å lese "menn som hater kvinner" mens heimen forfaller rundt meg. siste nytt er at vaskemaskinen streiker igjen. praktisk. i stedet for å ringe husverten og få den fikset bruker jeg den brøkdelen av cash jeg har igjen (fornektet meg ikke i køben lism) på nye (ergo reine) klær. husverten er nemlig max ubekvem og jeg...bare vil ikke. ellers tror jeg kanskje simba (eller mowgli som jeg helst vil han skal hete) har fått en sær hudsykdom eller noe da jeg på dette tidspunkt ikke har et eneste klesplagg eller møbel han ikke har markert med usaklig mye pels. jeg ser konstant ut som om jeg har deiget rundt på gulvet i et kattepensjonat. særdeles delikat. merker jeg har et kattehår i øye nå.

ellers, ute natt til 1.mai. som alle andre helligdager holder kafeen åpen og jeg har for lengst innsett at det faktum at jobb dagen derpå er jævelskap i fast form er noe jeg aldri kommer til å lære. greit gullfiksminne når det gjelder sånne ting. to timer søvn, null stress. i tillegg bestod gjestene av pønkere med 21 kids på slep som krabbet rundt i veien og satt barnevogner foran lageret mitt. kort lunte, yes sir.

ny hårbøyle..... steffi mente det ikke var akseptabelt å gå med den på byn. jeg angrer seff på at jeg hørte på henne. jeg tror den hadde slått an til de grader. ignorer rødvinsleppene.
nytt skjørt fra urban outfitters. jeg kunne flyttet inn i den butikken. og bare...bodd der.

og sånn utenfor alt, lillebror har fått gitar. forløpig bråker det mer enn noe annet og jeg tenker å holde meg unna en stund (dvs etter jeg har vært å vasket litt klær og ranet kjøleskapet). men han er søt da. nei, nå skal jeg kaste katten på hodet ut fra terassen og ta av med støvsugeren.

13 kommentarer:

Jeanette sa...

Almost-hello, Marias rumpe!

Hilde sa...

Gratz! Fin outfit ;)

Maren sa...

BOken er bare syyykt bra! Nå må du bare lese resten også! Misunner deg som kan lese de! Jeg vil lese de igjen! hehe:p

It's Aggy bitch! sa...

haha koslig at han har begynt og spille gitar da ^^

magnill sa...

Shiit niiiice skjørt!
JObbe dagen derpå, fysjom!

Ingunn sa...

hadde garantert slått av, neste helg: frem med bøyla. heimen må forfalle litt til fordel for slike fantastiske stunder. greit nok at jeg ikke leser bøker, men filmen skal sees ca NÅ

Tuppene sa...

Haha.. jeg hadde lett surra rundt med den hårbøylen på byen! Fantastisk!! ho hoo!

Ida Sanden sa...

Ey, da har vi blogget ca like lenge (y)

Marianne sa...

Stilig outfit=)

Karoline sa...

Gratulerer med overstått dag da!

Anonym sa...

ha ha, du er så raR! og søt ::))

Martine Elise sa...

Haha. Hårbøylen hadde garantert vært en hit på byen. No doubt! Det handler om å skille seg ut vett ;)
Knæll med et år, ConGrats, frøken !

Anonym sa...

hei soede, eg har bare en ting aa sei: for noen bein! <3
hehe