tirsdag 25. august 2009

bilderas

heyheyhey. fadderuken nærmer seg slutten, første fremføring på skolen nærmer seg med sjumilsteg. for å danne fullt antiklimax kjører vi på med blåtur torsdag (har forstått at dette muligens er et bergensk fenomen. i korte trekk vil det si at man stiller opp et sted og ikke aner hvor/hva man skal, men det er som oftest gitt at det blir et fyllakalas. bedrifter og klubber og type lignende pleier å arrangere slikt), skole+fremføring fredag kl ni, rett på vors og avslutningsfest for hele fadderulleriet. og så bursdag gange tre på lørdag. så jeg samler energi ved å gjøre minst mulig produktivt frem til torsdag. ellers, min mor slår den britiske sladrepressen med god margin på å ta random stygge bilder. for å hedre dette smekker jeg inn noen av de hun tok i spania her...

bare sånn for å presisere kvaliteten på bilde og motiv.

lillebror med ny sveis. og crocs. død.
note to stesøster: ikke kast fra deg skoene på byn!

toast i vaffeljern til nattmat. en kulinarisk opplevelse verdt en smak.

ja, det er meg i midten og jeg ER eldst!!



musikk, spansk øl og burgerking. joda så.

hvis noen lurer på hvor jeg får de fete movsene mine fra. som mor så datter.


*skryte skryte*
så sånn var det. blogspot tar av med å slenge bilder i ulogisk rekkefølge. noen som har lyst å utgi seg for å være meg under fremføringen for typ 90 andre sykepleierstudenter på fredag? jeg betaler med øl og godt selskap.

7 kommentarer:

ingunn sa...

du har noen brutale dager forran deg med andre ord!

Neip sa...

jeg likte movsene til din mor!!:D sånt uttrykk i ansiktet har ofte jeg og! hehe:D
lykke til med fremføring! må snart se deg nug!

Nord-Norges Globetrottere sa...

give it to me baby!!! går du å disseksjon for meg da? :p

magnill sa...

Oi! Nesten like fotogen som meg.. Skulle gjerne tatt den fremføringen, har jo strengt tatt ittno å tap!

Marianne sa...

Så masse fine bilder! Oj, ble skitten under føttene sine ja:P haha..

Tuppene sa...

Haha.. bra du har noen å slektes på når det gjelder dansemoves da:P

Anonym sa...

søten:*