mandag 3. august 2009

instant idiot. just add beer.

skyt meg i foten. jeg fortjener ikke gå. siden jeg går utelukkende i feil retning. i visse tilfeller. men ja, lørdagens festligheter gidder jeg ikke informere om da dumheten også inngår her. og jeg vil jo gjerne fremstå smart og reflektert. dessuten har jeg ingen bilder av meg i min fancy nye RØDE leopardkjole fra london og da kan hele lørdagen bare være. ellers er jeg stort sett litt redd for tiden. jeg merker det skremmer meg sabla mye å begynne på skolen igjen. jeg har hatt tre "friår" og burde være motivert som faen. jeg er ikke verdens mest sosialt pågående menneske og har dønn ærlig litt dårlig erfaring med å bli venner med nye peeps. tenk om jeg blir hun som aldri har en naturlig crowd å være på gruppe med og bare må igle seg innpå randoms? jeg har vært hun før skjønner du og det er IKKE fett. jeg blir redd når jeg jogger opp fløyen og ser en mor og to døtre kledd i matchende stripete t-skjorter OG matchende briller. må jeg slå dere? jeg blir redd når det kommer familier med atten drittunger på kafeen og gir hver og en av de små dragene leke med lyd. jeg trodde det var hakk i cdplaten og løp frem og tilbake til anlegget som en jojo. det der er helsefarlig! for foreldrene altså, jeg holdt på å stikke dem ned med kjellernøkkelen for å la kidsa holde på sånn. vi er vel alle litt redd i blant. da hjelper det heldigvis med søte venner som smeller frem chips, brus, grandis og usaklig mange episoder av gossip girl. nei, nå begynner jo playboyjentene, de krever min fulle oppmerksomhet.

6 kommentarer:

magnill sa...

Åh, endelig noen som sier det jeg tenker. Gruer meg til ny skole selv, vil ikke være igla.. Grøss. Hold meg oppdatert!

Anonym sa...

åååh, jeg er så dritt enig! Men du har jaffal en plan, og du har jo friendzene dine i heimen :)) Jeg der i mot, jeg kommer til å måtte henge med SYTTEN åringer. Det er luzer det skal jeg si deg! Venner = fixer du; leTT! ::))

Åshild sa...

du fikser oss i heeimen lett :D Hurra, hurra :) Cool blogg :) wops no følte eg meg nesten som ein stalker! hahaha =)

Hanne sa...

Jeg er helt sikker på at det blir kjempegøy å begynne på skolen igjen:)

Karoline sa...

Kunne ikke sagt det bedre selv..

It's Aggy bitch! sa...

vi har alle lov og være redd innimellom ja :)!

det går nok fint på den nye skolen skal du se! du overlever ^^