tirsdag 18. august 2009

jeg trenger nytt penalhus

jada, skolestart da. eller dvs, et såkalt åpningsarrangement i bergens elskede grieghall. jeg skjønner ikke hvorfor jeg går på sånt. man forstår at det blir crapkjedelig at div randoms skal holde åpningstaler på et år hver. jeg har aldri hørt "høgskulen i bergen" sagt så mange ganger på en time. helt usaklig mange ganger altså. jeg ble litt amper rett og slett. det eneste som i mine øyne er viktig å få med er, naturlig nok, hvilke faddergruppe jeg tilhører. så nå når det er avklart og jeg er i modus for div alkoholiserte aktiviteter (edruprosjektene er for boringsene. neida. jo littt, men jeg skal ha tid til å jobbe også. er jo ansvarlig da). så nå venter jeg egentlig bare på at fiskegratengen min skal bli ferdig så jeg kan hive meg av gårde til faddervors. jeg ser på waschera, wtf, kill me.

6 kommentarer:

ingunn sa...

det samme sier jeg jeg.. livet er brutalt! Høgskulen i bergen ja. nei, satan heller. Møtte en haug bargensere i helga. jesus kristus.. vel, de var nå litt søte d. store................. armer. åh, nei nå er det nok. merker du blir offer for meg-skal-egentlig-søke-jobber-men-jeg-dør

Ela sa...

boringsen du sikter til? er det meg? :)

Anonym sa...

god fadderukeeee! eg e litt lei av fadderfolk som maser om natta utfor vinduet mitt naar eg ska sove. la den gamle faa sin skjoennhetssoevn, seie eg bare.

Martine Elise sa...

Du vet det min venn? At en gang, så møtes vi.. og da kommer vi til å bli bestisser over alle bestisser! Du vet det? Fint :)

Anonym sa...

ahahahhahahahaha, DØD over forbanna whaskjera!!!

Ela sa...

bLOOOOGG1