fredag 7. august 2009

sorry jane, this city is full

å herrejesus i moses sin ubebodde grav. byn i dag liksom. må slenge inn hundre "liksom" etter random diskusjon med ekle trøndere om bergensk språkbruk, nemlig "liksom". ja,vi sier det usaklig mye. så flytt bitch. har aldri vært så nummerhore før. en, to, tre, fire gutter fikk nummeret mitt i kveld! skjer med verden. chiller på tre-korneren med ostepølse og free saaaft. pølsen koster 45 kroner så skulle bare mangle med litt gratis drikkevare (hvorfor det heter tre-kroneren - dunno). han fikk tredve i smått, han bare "stoler på deg liksom". bergensk han også. LIKSOM! blogging på alkovett. looove it. byn i ukedager er fint. fra tonga til silver til contra til silver igjen UTEN cover. liker det. fyrer inn et bilde fra en annen knall sommerkveld. siden jeg ikke kjører KAMÈraaaaa for tiden. just because.

heh, i et nøtteskall. i en ølflaske. I'm safe, up high, nothing can touch me! but why do i feel this party's over? ehm fordi i morgen skal jeg fikse HUNDRE ting. god natt.

9 kommentarer:

Anonym sa...

haha. din fulle lille ting. det er NESTEN saa eg angre paa eg ikje va med dokker. men eg va sliten OG skulle opp halv sju... god helg nugg.

Hanne sa...

Hørtes ut som en bra kveld;)

Tuppene sa...

Haha... fylleblogging er det beste:P

sv: Drikkevaksine som omhandler alkohol finnes faktisk. En som de however gir til alkoholikere for at de skal bli dårlige om de drikker alko. Tror jeg ærlig talt dropper den:P

ingunn sa...

nummerhore ja. skal ikke si hvor mange som fikk nummeret mitt på vei til og fra køben.. eller hva mer de fikk (hahahahahah. nei) åh herrregud. i love you

Kari sa...

Hehehe, herlig bilde!

Camilla Didriksen sa...

Så fin kjole :) Elsket fargen!

magnill sa...

Liiiiksom! :))

Martine Elise sa...

HAHAHAHA. Kan vi bli bestevenner? Var nummer hore forrige helg jeg. Helt sykt. Skjønner ikke hvordan hjernen min tenker når jeg er full. Men jæ, digger deg! Oh crap

Anonym sa...

you look so haWT!