søndag 30. august 2009

gode grunner til å feste litt med meg

yoyo. da er fadderuken offisielt over og takk gud for det. spørs om jeg hadde overlevd stort lenger da leveren min sannsynligvis er like effektiv som en vrengt drue akkurat nå. for å oppsummere litt. onsdagens tenkte kafèbesøk endte i en lettere spontan bytur. torsdag var det den famøse blåturen. som fant sted på en strutsefarm. jada, strutsefarm! jeg var i ekstase da den ene suttet på fingen min. med det lille tannløse nebbet sitt. love it. jeg kastet lasso og ble servert strutseburger. jeg er så teit og kresen at den fikk jeg ikke til å smake på. men jeg innbilte meg at alt jeg spiste i to dager etterpå smakte struts. fredag skulle fadderuken avsluttes med en pangfest, men da satte rett og slett kroppen min foten ned og befalte meg i seng før klokken ti. noe som kanskje var like greit da jeg hadde tre bursdager å feire lørdag. milde moses.

hehe, sliten, jeg? neida.
søte bursdagsbarna roomier kjersti og åshild! og søte sykepleier amalisen ble også feiret med kake og sprudlevann.
jeg sjarmerer som vanlig på bilder. grønn muffins please!
jeg har fått nye skooooo! og et nytt krater av et gnagsår.
jupp, meg som indianer! dette er desverre når jeg allerede hadde gått på line, knytt intime bånd med en struts og danset meg svett og fin på tiger tiger. men jeg lover, jeg var en evig søt pocahontas på et tidspunkt.
så jada, nå skal jeg glemme at kong alkohol overhodet eksisterer og pleie min arme kropp ved å mose den full i pizza og sjokoladeis og se 73 episoder av friends sammen med roomisene. fred ut.

9 kommentarer:

Anonym sa...

ja, du var en særdeles liten ugg-ugg-pocahontaass <3

Neip sa...

jeg har og vært på strutsefarmen!!! og jeg smakte på burgeren - mener jeg å huske?!? var god..:) faktisk

Nord-Norges Globetrottere sa...

eg tviler ikke på at du va en søt pocchahontas!!!! har DU lagt kong alkohol på hyllen? regner me d ikke varer lenger enn t onsdag, eller? :)

Nugget sa...

hehehheh <3

ingunn sa...

om du vil adoptere meg?

ingunn sa...

Flott! da er det i boks.

magnill sa...

Søt indianer! Du sjarmerer hvertfall meg på bilder!

pein sa...

pocahontas!<3

Marita sa...

Struts faktisk:P