søndag 23. august 2009

på druen

ja, så var man student. forløpig har jeg konsentrert meg mest om å studere bunnen på ølglasset, men på fredag startet vi faktisk med rein og skjær, ramme alvor. dagen etter pubcrawl. saklig? i think not. enda mindre saklig - på pubcrawl var vi innom exodus, champions og teknikerkroen. mongo, seriøst? champs og exodus er steder jeg forbinder med mine første bynturer og teknikerkroen er en forbanna bunkers som ligger langt til helvete ut på nordnes! er det dette vi vil vise de nye ikke-bergenske studentene? jeg beklager på fadderstyrets vegne. men sett bort ifra stedene var selve pubcrawlen en festivas på sabla høyt nivå! på klarbar grep vi mikrofonen og sang lady gaga som kråker på speed. på dusen regjerte vi limbostangen langt under gulvet og på champs styrtet vi øl som en dehydrert elefant. jeg skal ærlig innrømme at halvparten av min endte som et bredt slips på kjolen min. deretter styrtet jeg humøret mitt i tillegg. da var det nemlig duket for luftgitar på teknikerkroen og jeg er av dem som ikke liker å gå mer enn cirkus to meter på fylla. for å gjøre smerten fullstendig høljet det like greit ned og jeg så ut som gullfisk med hockeysveis på land. oioi, not to mention! vi hadde tema ikke sant og vi var ...drumroll...drueklaser!! så jeg hadde en skokk med grønne ballonger festet randomly. og på vei ut til tekniken kom det folk og SMALLT druene mine! kan du tenke deg noe mer respektløst? det var seff syv mennesker i bunkersen så jeg satt tre minutt på en stol og styltet meg greit derifra temmelig kjappt! kjøpte svele på vei hjem.

smekker inn noen bilder fra første dagen. faddervorset på tirsdag. ah, følte meg litt teit da alle stilte i flate shoes og jeg i de høyeste jeg eier. så ble man "hun med skoene". jaja!

søte sykepleiere!
hepp hepp, det går gutter der også, yessir!

heh, navnelapp. very firstgrade.
så det så. ellers stakk jeg en q-tips litt for langt inn i venstre øre i går. og i dag har jeg vært på kafè med noen av jentene i klassen. jippi, jeg har fått venner! spørs hvor lenge det varer, ehhe. også trenger jeg en ny dongeribukse og sko typ vinterish så jeg gikk på hm og kjøpte fem kjoler. nei, nå setter jeg på dagens fjerde episode av sex and the city og besvimer på sofaen.

11 kommentarer:

Ela sa...

bra Nugget.
selv trenger jeg også nye klær. virkelig!

I dag var jeg på Molde-Ålesund kamp. Molde fikk visst tre mål.
Jeg fikk bare med meg øyeblikket der en ålesund-supporter løp ut på banen i full gallopp. Først trodde jeg faktisk at en av spillerne hadde fått på seg en ekte dongeri-brok. Så skjønte jeg jo at spillere vanligvis ikke gallopperer. Så fikk jeg bakoversveis da dongeribuksen ble kastet ut, og forlot banen mens han fokket til meg. *
Ekskjus MI!

Martine Elise sa...

hahah. du er helten min :)

Anonym sa...

ka skjedde egentlig me fadderne i aar? det tok virkelig helt av! eg saa ingen druer springe rundt paa pubcrawl, men eg ska love eg va vitne te mye aent rart. lykke te med studiestart. paa jobb e jo ulf tilbake, og me doer av overjobbing ;)

Hanne sa...

Koselige bilder, det er gøy med fadderuker:)

Marit sa...

Fadderuke er koos :D

Marie sa...

ahahah! ordbekreftelsen for å kommentere her ble "fisee". herregud, HUMOR.

liker tonen din! du virker gøy. ed hardy flasker er sprekt!

magnill sa...

Hahahaha, saft suse! :))
Q-tips for langt inn i øret gjør sabla vondt altså. Shiet.

Marianne sa...

Fadderuke er digg!! Herlige bilder:D

ingunn sa...

navnelapper! ah, herrrregud. fantastisk. en skokk folk i fylla - kunne trengt navnelapper på alle og enhver. nye som gamle. svele på vei hjem - hadde vært noe i oslo. jeg må nøye meg med en ekkel burger

Tuppene sa...

Haha.. Du er fabulous! :)

Martine Elise sa...

Blogg? Blogg? Blogg? Trenger litt Maria. Trenger litt nugget. Eller det siste kan jeg jo alltids fikse selv. Selger jo det på butikken nå vett.