lørdag 15. august 2009

jeg dro forresten til spania

ja, mødre har bursdag de og og når the big five O smeller i gang så må det nesten feires. så stesøster nr en og stesøster nr to og jeg sklidde avgårde på et bananskall til la manga forrige lørdag. været slo til og ble jævla dårlig et par dager så om noen spør har jeg vært i bodø (les: jeg er like brun som en sykehusvegg). takk gud for friends, rosa champagne og burgerking. ja sånn feirer familien femtiårsdag. gjett om spanjolene digget oss. for å få hjemturen billigst mulig kjørte vi to timer til en random annen flyplass. typ klokken tre i natt. så flydde vi til haugesund med det styggeste flyet. det var gult og ekkelt og så ut som en bereist tilbudsplakat og var trangt som pokker. så tok vi buss til bergen. det tok lenger tid enn flyturen. tolv timer etter avreise kom jeg frem til bergen og et regnvær jeg ikke gidder å beskrive en gang. for å si det sånn, jeg tok taxi en strekning som tar sirkus 7 minutt og gå. så nå føler jeg meg like mørbanket som en høyball på et beite fullt av sulteforede okser. så da....går jeg på byn. picture time later. men fredag før jeg dro var jeg ute med to av mine nye fete roooomies så smekker inn et par bilder av oss i stedet jeg.
man blir liksom ikke stort kulere.
så altså kjersti (som nå sannsynligvis er sykt fornøyd med og bli nevnt) og iselin og meg. som er klart mest opptatt av å flashe ølglasset. nå skal jeg bli opptatt av et vinglass så..bottoms up.

3 kommentarer:

Elin sa...

jesus.
kan ikke vi snakkes på telefon i dag?
fy faen jeg vil hjem til bergen. helst ligge i fosterstilling på overmadrassen din en søndagsmorgen og spise kebab.
i går slo jeg ny rekord. jeg dro nemlig på fjellet lørdagskvelden. jentehybelnaboen dro på byn med en venninne. er jeg så frastøtende at det er umulig å invitere meg?
hun har mange kjekke master-student-guttevenner, og jeg tipper egentlig hun bare vil ha dem for seg selv.
guttehybelnaboen flyttet ut i går, og hadde utflytningsfest. og delte ut tequila til alle narko-vennene sine i MINE melkeglass.
fyfaenihelvete.

Anonym sa...

liker, likeer! :))

It's Aggy bitch! sa...

artig artig ^^