søndag 20. september 2009

B+

superomg, jeg har testet blodtype og jeg er B+. in case you were wondering. jeg brukte et år verdt av tid og krefter på melke ut tre dråper blod, syrestress typ. men ellers gudd, skolegangen halter av gårde. digger osmose. nei. har jobbet hele helgen og dro på med en særdeles imponerende beslutning om å skippe byn på fredag, SELV om det satt chicks i leiligheten og pimpet tuborg. flinkesen. jeg ryddet rommet. looser, ja takk. jeg kan også meddele at jeg har klippet roskildebåndet mitt (så svakt så svakt) og at gressløk er en sykt tørstig...urt (?),mhm, spennende dager på jobb for tiden.

en liten tåre i øyekroken, men jesus for en perfekt sted å ansamle en heller nasty bakteriekultur.
pia min. heh, og frk.linselus i hjørnet. likes it.
helt normalt.

kosemiddag på pastasentralen.
syke porsjoner. jeg kjøpte halv porsjon og klarte likevel ikke spise opp. jeg hadde riktig nok most på med chips rett før vi gikk. men anyway, hvem faen er de porsjonen beregnet på? svada jada.
merker at jobbsøndag står høyt på listen over hatobjekt. spiste en smørbukk til frokost og lå som slakt på personaldoen i en halv time, saumfarte stedet og fant en ibux og to liter cola og så var dagen reddet. no worries. skjer med at randoms drikker tidlig søndag forresten? vin og øl i hytt og pine før freakin ett. spyings. nå må det kubbes, forelesning om kjønnsorgan i morgen. no joke.

6 kommentarer:

magnill sa...

KLIPPET ROSKILDEBÅNDET!? Uhørt, Maria.

Anonym sa...

jo jo jo, de var o grønn-grå og e asyl av basiller! liker!

Ela sa...

tipper iselin klippet det mens du sov:)?

jeg testet også blodtype engang men det endte via gulvet og til ingvars kontor med spørsmål om jeg hadde jernmangel...
så jeg vet ikke jeg altså...

Anonym sa...

når jeg måtte klippe vekobåndet i fjor (fordi jeg skulle i steril operasjon, og kristi anne sa jeg MÅTTE!) ble jeg kjempetrist. men i år gikk det egentlig kjempefint. så tro meg, maria, det blir lettere med årene :p

Martine Elise sa...

Kjenner til smerten ved å klippe over et bånd, så jeg kondolerer. Men sant skal sies at de stinker etter hvert, ja.

Du er liksom ganske digg!

Arma sa...

jeg samler fortsatt bakterier på mitt øya-bånd:)