onsdag 23. september 2009

sykepleie på friskt nivå!

news news, jeg har gått til innkjøp av nytt kamrea! etter at mitt ble brutalt og uten forvarsel stjålet før jul har jeg vært uten den magiske gjenstanden. en kritisk faktor i en hver bloggers liv. det har vært tøft, men jeg har overlevd (dvs at jeg har prioritert klær og sko fremfor bildetagning). har til tider vurdert paint men siden det ville bleknet så totalt i forhold til martine elise sine skills la jeg det på hyllen temmelig fort. men nå er jeg altså back in the game og tar latterlig dårlige bilder til glede for meg og dere (?). paparazzistemningen var høy tirsdag da både jeg og marianne hadde fått nytt kamera. liker. og sykepleierene sa seg mer en villig til å være objekter. liker enda mer. den fantastiske studiegruppe ti ble invitert på nachos og kos til flinke erik og kjørte på med fantastiske drikkeleker (dyrelyder ja TAKK) og en aldri så liten tur på byn.

nachos og is.
rett skal være rett, gutter står for oppvask!


verdens styggeste hybelhus men ellers god stemning må vite.

de økonomiske studentene tar selvsagt bussen.

red red wine!
på tide med en hårfarings merker jeg.

oppskrift på et skikkelig gudd bilde: rist på alt du har og knips i vei. vakkert.

på garage.

skål for dine fremtidige sykepleiere!

elsk. pølseboden i mitt liv. her snakker vi kvalitet og en baconostepølse som slår ALT! jeg kan aldri spise pølse på seveneleven igjen. det blir som å tygge rett av grisen. også får man gratis saft. og det er ALLTID åpent! kjærleik. anyways, i morgen har jeg en hardcore studiedag foran meg og har store planer om å gjøre meg ferdig med forbannahoresyre CELLER for evig og alltid. hyperventlilerer ved tanken. wish me luck.

5 kommentarer:

magnill sa...

Liker mest!

Anonym sa...

liker, liker, liker! TAKE off med bilder: liker!:))

Marit sa...

Bilder er jo alltid kos da :D

Martine Elise sa...

pøh. Jeg vil gjerne se dine paintskillZ, jeg er sikker på at du slår meg i støvlene, anytime likZom.

Pølsebod, ja. Det kan en godt like. Baconpølse 4life, seff!

Ela sa...

å nå vil jeg hjem til deg for nå SUGER det i Molde