tirsdag 8. september 2009

kosetirsdag og bortoverregn...

...illustrert med drueklase pubcrawl bilder. litt seinere. det regner altså vannrett. jada, blabla, jeg er fra bergen, der regner det! men helsiken heller, det tar virkelig av i disse dager. jeg har forsøplet hele TO paraplyer i dag. og den ene var søt og prikkete. det er 100 kr verdt i paraplyer det! katastrofe. det er jo over en sekspakning med tuborg (her måles alt i øl). jeg skal faktisk gå til innkjøp av støvler. selv om jeg ikke er helt med på den greien. og da skal jeg hoppe i dammer til vannet flyr horisontalt. MAX nedtur i dag forresten, sånn nest etter det faktum at jeg allerede ligger etter i det som finnes på skolen, jeg fant en bukse og tenkte prøve den siden den anywho var på salg og jeg har leitet horelenge etter en ok dongeri. og jesus, den satt som et skudd (virkelig, jeg kunne like gjerne malt den på). halv pris av halv pris, kan det BLI mer oppsig! ja, det kan det. den ligger ofcorse på feil bord og er ordinær pris på. men siden jeg er rikere enn røkke kjøpte jeg den likevel. men hallo, borings.com. her i huset, som for øvrig er døpt villevossekulla (da de resterende fem beboerene er vossinger), har vi et fenomen som heter kosetirsdag. det kan jeg fort bli vant til da det tydeligvis innebærer hjemmelaget brownies,skillingsboller, o.c og greys. bare minn meg på å ikke spise noe etter mandag ettermiddag. mmm, jeg tror jeg tar en til av karens himmelske boller, ja takk ja takk! og så! bilder fra pubcrawl, bedre seint enn aldri eller hur? ja, jeg liker å tro at alle husker nøyaktig når jeg var på pubcrawl.

et stk megadrueklase.
søte amalie.
lett blanding av druer og øl.
stemningen er stor før ølstyrtcompetition.
åjadda! søling? neida.
synes anders hadde den fineste klasen. good job.
nå har karensen smellt frem brainstorm og vi nerder max med røde briller på mens kulemagen vokser seg sakte men sikkert frem. altså, meg og åshild vinner lett. å herre, må løpe, må gjette "ting man kan gjøre friminuttene"! by the way, sjekk ut søte marie(frk. brownies MED stratos) sitt superfine og inspirerende internettmagasin spilled milk magazine.

12 kommentarer:

Anonym sa...

du e jo helt fantastisk søt på det bildet der. og HERREGUD for et regn, ja.. eg pleie alltid å si te folk "neida, det regne ikje mer i bergen enn stavanger".. menneh.. det gjør nok det, ja.

Nugget sa...

heheh, ja jeg prøver meg på den til mine nyinnflyttede venner fra stavanger by :P

ingunn sa...

dette er jo bare helt fantastisk! bytter ut ølen med vodka så er vi i gang!

Nord-Norges Globetrottere sa...

du MÅ skaffe deg støvler Nug!!! ellers overlever du ikke høsten (les urinveisinfeksjon som følge av stadig våte å kalde føtter!!!).. regnet e sykt, eg syklet 5 min hjem fra skolen i går, å va våt på INNSIDEN av regnbuksen å regnjakken (d regnet inn alle åpninger!) jesus!
btw, du va søt som drueklase:D

magnill sa...

du
er
kul
!!

KOsetirsdag høres knall ut:))

Neip sa...

kosetirsdag - det likte jeg!
du er er den søteste druen jeg har sett! og den fine kjooolen!!

støvler må du ha ja! enig med rikke:D

Kari sa...

Gjett om jeg fikk lyst på druer nå!

Anonym sa...

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA!!! JEG LER!!! <3 fy fan, i like you!

pein sa...

hohohohohohoho!
når jeg kommer hjem vil jeg at vi skal spise druer også!!

Ella sa...

Kan jeg være med på kosetirsdag? MAX flax med den buksen! Også litt uflaks etterpå, men uansett, bukser må man ha!

Jeanette sa...

Brownies og OC! Savner den tiden...

Jeanette sa...

Savnet ble for stort, nå lever jeg igjen.