søndag 6. september 2009

pølse

joda, har tenkt på å blogge i hele dag og mente bestemt at jeg hadde mye vettugt (?) å skrive om, men det har jeg egentlig glemt litt. hm. rørene på jobben følte hvert fall for å sprenge igjen og jeg har for andre gang denne uken prøvd å moppe opp et basseng ved hjelp av en lusen klut. i tillegg bestemte sjefen seg for å bade gulvet i salmiakk når det omsider var tørt. det svidde så inn i helvete at jeg var sikker på at øyeeplene mine holdt på å etse vekk. ikke fantastisk hyggelig. ellers har jeg hatt lab på skolen og sett på noen skikkelig fine bakterier som luktet ordentlig godt. nesten like godt som salmiakk. merker jeg hadde hatt lyst til å gni alle de nevnte bateriene på flere av gårsdagens kunder. i dag var det en ok gruppe forbrukere innom, men altså, jobb på en søndag er sjelden særlig fett. og joda, siden jeg hadde hele 14 timer mellom endt vakt lørdag og begynnelse vakt søndag løp jeg selvsagt på byn.

sammen med disse to helt normale menneskene.

på scotsman. vi bor der. joda, underholdning for store og små. har naturlig nok tapesert doveggen med div kunsteriske ekesemplar.


vi er litt normal noen ganger. til og med kjersti.

by the way, siden jeg er så mongo at jeg ikke har kamera, men er så heldig at jeg bor med en annen blogger som tar like mye random pix som meg, er stort sett alle bilder jeg torturerer dere med tyvlånt av søteste iselin. jeg har forresten løpt rundt halve bergen sentrum for å finne en kiosk e.l som selger noe akseptabel form for smågodt. er det ingen andre som synes det er bekymringsverdig at candy king holder på å overta norges smågodtindustri fullstendig? jeg for min del synes det er helt horribelt da snopet deres suger crap. jeg tygger heller nesehorn. dog, leitingen var ikke forgjeves og jeg har nytt både lakrisindianere (afrikanere according to some people) og sure måner. fint, fint. liker, liker. eehm..god natt.

10 kommentarer:

Neip sa...

candy king har jo sååå mye godt!! jeg liker de best tror jeg:)
likte bildene! hehe. ihvertfall det første!:D

Anonym sa...

liker , liker, aaaww <3

magnill sa...

Haha, dere er så søte! :))

ingunn sa...

det ER bekymringsverdig. HVOR er de grønne med sort stripe over (avlange sugetøy/sukkertøy)

Marianne sa...

Nydelige bilder=)

Marie sa...

Sjarmerende bilder! Gresshoppa var faktisk ekte, null overdramatisering :- )

Anonym sa...

JAMMEN DET ER JEG BLITT I DEG ÅÅÅG <3 :*

Hanne sa...

Så ut som dere hadde en super kveld:)

Marit sa...

Herlige bilder :D

Marita sa...

Hehe, du skriver så morsomt;) Utrolig gøye bilder, da:D Så ut som en meget morsom kveld;)