tirsdag 15. september 2009

peace and love and unicorns

jodam, merker det er en tanke frustrerende å sitte tre timer og lese om celler og div og ikke merke at noe som helst info faktisk penetrerer og fester seg til hjernebarken. om jeg hater celler? ja. kan vi ikke bare skip to the good part, f.eks kjønnsorgan. neida. men hud! hud gleder jeg meg til og det har ikke en gang fått sitt eget kapittel. yes, i'm a freak. oki, videre. hadde fri denne helgen og det var smashing. jeg var selvsagt usannsynlig uproduktiv og dermed uthvilt som få på mandagsmorgen. i wish. øyelokkene får blylodd på så snart foreleseren åpner kjeften. og du kan jo forestille deg hvordan små, sarte hudfliker oppfører seg med blylodd på. selv om jeg sover åtte timer hver natt. jeg er sikkert syk.

kose kos på lille. med sjampis og det hele. vi er så sykt eksklusiv.

føyer seg i rekken av blinkskudd!


gamlejentene mine!

oooog nyejentene mine!

oioi, det er forresten finfint vær i bergen. da er det greit å sitte i solen og drikke smoothie. tjohei. å gud, dette tok en heller positiv vending etterhvert. hjelp. ellers har jeg bidratt med en sabla god og sabla hjemmelaget krydderkake til kosetirsdag og vært å jogget med iselinselusen. intresting yes? jeg tror jeg bare legger meg.

11 kommentarer:

Ela sa...

gamlejentene? du, hallo!
vi er vel ikke helt erstattet vel?;) du har bare supplert!

...tror det blir de svarte skoene forresten... tror kanskje jeg må ta bilde og sende til deg!
jesus, kristus, over , og , ut...

Anonym sa...

haqhahahhahahaha! Det skjer med kjønnsorganer! råfine bilder! :*

ingunn sa...

kjønnsorganer kommer forran både celler og hud. synd at det.. ebstår av begge deler. regner jeg med.

Nugget sa...

ela:
ja, kun supplering her i gården, det er klart. love you! ooo, ja, legg bilde ut på bloggen :)

Hanne sa...

Ser ut som du har hatt en super helg:)

Jeanette sa...

Jeg er vel din jente også takk.. Kom på besøk snart da!

Ella sa...

Det VAR fint vær i Bergen. Jeg DØR av regnet!!

It's Aggy bitch! sa...

hehe fine bilder :)

Anonym sa...

altsaa, du blogge om skole, daa e du og litt grown up! :D

Marit sa...

hehe, lærer mye bra da, spennende :D

Tuppene sa...

Så fett ut:)