torsdag 10. september 2009

gotta gotta be crazy

helvete. man vet man er student når den kroniske dårlige samvittigheten sniker seg inn i vær ledige krik og krok av hjernen. og til og med overtar noen kroker også. merker jeg får mindre og mindre plass til økonomisk sans. shit ua, noe må jo vike! i går vasket jeg hele leiligheten, førte inn horejournal og spiste pizza hos mamma. og så badet jeg. i sjøen. no joke. så røsket jeg med meg en rødvin og en brie og styrtet med blodige gnagsår til rikke for å kose litt. omg, også hadde jo bff elin forsøkt seg på å overraske meg med et etterlengtet besøk fra molde city. men du vet, the brains her har alle antenner ute til alle tider og frøken fryd røpet seg på godeste facebook. så ingen overraskelse, men hvem bryr seg, jenta mi er hjemme og på vei hit as we speak. ELSKER. og så en flotters bildeserie av meg og diverse familiemedlemmer.

lillebror, nano og en pinn.

munti

munti, nano, trym, bror og meg.
som sagt, bading på g.

love you.

herrejosef så sprek jeg er.
oki, så det var mest bilder av meg. whatevs. nå er det full rulle i heimen. det er tross alt fredag. mulig jeg smekker frem hotpantsen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

haha eg ler av munti <3 dakar nano operere ryggen paa torsdag. eg ska kose masse me hu!

Hanne sa...

Tøft gjort å bade, brrrr:)

Anonym sa...

søt søøt:>

Ela sa...

jojo...det kommer alltids flere muligheter for mitt vedkommende:)
gromjente:)

magnill sa...

max søte hunder!! går ikke sykepleien enda, men vurderer saken:))

Marit sa...

Var det ikke forferdelig kaldt? TØFT gjort :D