lørdag 16. august 2008

all grown up

jadda, leiligeten er fin og sentral og greier, dog mangelfull. for det første dette problemet med manglende skapplass. jeg har nå tatt i bruk min kjære roomie sin seng som oppbevaringsplass for mine gevanter mens jeg benytter hver mulige anledning til å trygle mamma om et så stort skap som overhodet mulig. nesten godt at sara ikke kommer hjem før om ni uker, da jeg sannsynligvis kommer til å bruke såpass lang tid på å få orden i sakene. for det andre er det ikke internett. KRISE. på lik linje med krig og sult. rettere sagt KATASTROFE. jeg føler meg både ensom og naken uten en krone til å kle meg. per christian har derfor fått midlertidig adresse hos mamma. jeg klår som best jeg kan nå når jeg er innom, men han er en kravstor pc med stort oppmerksomhetsbehov. litt som meg selv. for det tredje så har jeg så mye som en eneste tv kanal. og nei, det er ikke NRK, det er tv 3. random. alt dette må jo ordnes og selv om jeg i utgangspunktet tenkte at løsningen ville bli å rope kjære mor så har det seg tydeligvis sånn at jeg er voksen å må lære meg å ordne sånt selv. wtf? ser ut til at det blir en internettløs, tv3overdoselig, klesdruknende hverdag på meg fremover. serr, ikke kom å si at penger ikke er lykke!


benytter anledningen til å introdusere min nye roomie, SARA <3 suss på deg. KOM HJEM!

3 kommentarer:

Marianne ! sa...

haha, det årner seg nok!

Jeanette sa...

:( JEG er roomie! forresten så har vi en milliard tvkanaler - men ikke tv3!

Nugget sa...

DU er for evig og alltid roomie <3 haha, random!