tirsdag 19. august 2008

folk er dum

skipsredere griser. de spiser masse sausete ting og moser det utover fatet sitt. med vilje, tror jeg. for å inspirere meg til å utdanne meg eller noe sånt. men det kan de bare glemme. jeg skal ta oppvasken deres resten av livet. RESTEN AV LIVET! og bli den desidert beste og mest effektive oppvaskeren de noensinne har sett. deretter skal jeg starte vaske OL. om det allerede finnes skal jeg knuse alle motstandere. dette skal skje etter jeg har fått skipsrederene til å innse at det er lettere for alle om de setter fatet sitt innerst på brettet. da slipper de som kommer etter å bøye seg over de sausete fatene og jeg slipper og ta for mye på de. da jeg helst vil unngå å få hendene fulle i rømmesild. neida, jeg vil bade i rømmesild. forløpig har en skipsreder tatt poenget. han flyttet til og med de andre fatene inn. ære være han. etterpå så han opp på meg og sa at folk er dum. ja, sa jeg. ellers synes jeg det er fortreffelig å begynne på jobb klokken syv og vaske opp hele dagen.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

hehe, ingen tvil! fin header:)

Marianne ! sa...

uh, nice header. tankefull

Nugget sa...

jeg ER tankefull ;) litt større enn ønsket, men men... :P