torsdag 7. august 2008


så er flyttingen nærmest komplett. problemer: rommet mitt har ikke noe skap, jeg har tolv søppelsekker med klær. jeg begraver meg selvsagt i sofaen med melkerull og paradise hotel i stedet for å prøve å løse problemet. jeg har erfaring med at ting ordner seg til slutt. dette skjer vanligvis når mamma blir innblandet og jeg skal derfor sitte på ræven til hun kommer hjem fra syden neste uke. ellers har jeg utviklet et særdeles stort hat for alle deltagerene i den kommende sesongen av robinson ekspidisjonen. dø.

3 kommentarer:

Jeanette sa...

søppelsekker, maria? BOSSEKKER! du har vært for lenge på østlandet.

Nugget sa...

hehe, I know, jeg tenkte jeg skulle være særdelses forståelig. du vet, for ALLE mine østlandske lesere ;)

Marianne ! sa...

" du vet at du er populær når folk du ikke kjenner hater deg " .

jeg deler de samme tankene.