lørdag 30. august 2008

klokken er 02.47 og jeg er våken for ingen opplagt grunn. jeg er rammetrøtt etter å begynt på jobb åtte hver morgen. jeg blir bare ikke vant til det. i morgen hadde jeg derfor planer om å sove helt til kvart på seks. da skulle jeg spurte med melkesyre og blodsmak i munnen for å rekke ølsalget. men, neida! varetelling i morgen. fanden og hans oldemor. skal riktignok ikke være der før elleve, men jeg får ikke oversovet totalt som jeg så gjerne skulle gjort. noe som gjør det enda mer teit og random at jeg fortsatt er våken. kom hjem ett (fra jentekveld med middag. og usedvanlig mye feminisme. kjære fru ottar) og var også da hinsides trøtt, men i og med at hele kroppen min skrek etter sjokolade ble jeg sittende og gape over en firkløver med trynet most ned i pc-skjermen. har ikke sett per christian siden tirsdag jo (han er bosatt hos mamma til jeg får nett i leiligheten). og her sitter jeg enda gitt. jeg er så glad i å kunne være våken skikkelig lenge uten å måtte ha en stemme i bakhodet som konstant minner meg på at jeg skal opp tidlig og må være opplagt til ditt og datt. stemmen har tatt litt ferie nå. hvor mange hjerneceller trenger man egentlig for å telle varer anyway? samme kan det være, skal sove nå uansett. KOMA. god helg.

1 kommentar:

Marianne ! sa...

jeg skal aldri jobbe i butikk