søndag 10. august 2008

sildajazz

random spontan tur til haugesund. why not? sildajazz på g er lik 17.mai steming uten bunad og fløyter involvert, andre type blåseinstrumenter og eldre klientell. gå i kø rundt i byn er ikke akkurat min greie, tvert imot noe som gjør meg til en potensiell seriemorder da absloutt alle føler de eier veien og går hinsides sakte. en tusing brukt på vakre stoffgjenstander roet nervene kraftig og er eneste grunn til at sildajazz ikke ble en eneste stor blodjazz. shopping er som en slags reisesyketablett mot provoserende randoms.

verdens beste. har hørt oversized briller er in. lunsj tid. bakt potet med bacon, smør og krydder. NAM!

trollungen NESTEN klar for fest
standard pose. GIDD å vær tanned.
dette ser litt ut som syden. bare at jeg fryser mine kroppsdeler av meg. jeg velger å ikke si ræven, da den føler for å forbli akkurat hvor den er, uansett hva. jeg burde heller bruke pupper som kroppsdel da disse er omtrent ikke eksisterende. altså fryst vekk ved tidligere anledninger. vi bestemte oss for å gå fra vors til byn. det tok godt over en halvtime da vi selvsagt gikk oss vill. med høye heler, gnagsår, tissetrengt og sulten som faen ankom vi sentrum kun for å få med oss at alle utesteder hadde 20 meter lang kø og at alle minibanker i mils omkrets var ute av drift. resultat:burger, cola, pommes frites og taxi hjem til latter og sengekos (dvs deling av en madrass og en dyne som ble særdeles okkupert av steffi. jeg sov med genser).
ingen karatefylla denne gangen mao. husker ALT! score.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hadde vi bare vært litt glupe å tatt taxi med en gang vi, kan jeg love deg at vi ikke hadde husket alt dagen etter kjære. Men en artig opplevelse var jo det:) Alt må jo prøves! With all do respect, Steffi var jo snill som tok over litt dyne på Maria i et lite sekund :) Nøff nøff. Haugeland taxi !

Nugget sa...

ja, du er så omtenksom atte ;) <3

Marianne ! sa...

åååå-. GI MEG DE SOLBRILLENE