søndag 17. august 2008

syresurr

syrefylla i går. bildet taler vel for seg. min reaksjon på alkohol er blitt heller ustabil. da vet vi hvert fall at tre halvlitere med øl og en liter vin er litt i overkant utålbart. det kom jo ikke som et sjokk. jeg våknet klokken SYV! og fikk på ingen måte sove igjen.

QUESTIONS:
hvorfor var ytterdøren vidåpen?
hvordan kom jeg meg hjem?
hvordan har det seg at jeg har vært ute, men ikke brukt en eneste krone? (ikke at jeg klager)
hvorfor har jeg grått? (KROKODILLEtårer)
hvorfor var jeg på en båt (?) og ikke på metro som planlagt?
hvorfor traff jeg ikke gutten? jeg hadde jo gledet meg. og hva snakket vi om under telefonsamtalene jeg ikke husker?

dette har jeg undret på mens jeg har sett utallige episoder av the oc, spist julenisseseigemenn og drukket over en liter cola. om noen har svar på en eller flere, ta gjerne kontakt!

bilder sier mer enn ord er det ikke så...? hva sier dette deg?
dagen derpå - I don't feel so good.
sjokomelk - lykke

ja, da så. og du, random frekkas på båten som ikke likte meg, håper jeg treffer deg igjen i litt mer edruelig tilstand så skal du virkelig få grunner til å ikke like meg. jeg tenker å sette meg på deg og tvinge deg til høre på spice girls eller noe lignende. mulig at du hadde veldig gode grunner i går, da jeg som nevnt ikke husker stort. men det kan jeg da aaaaaaaldri tenke meg! ehem.... tid for ostepølser og melk. peace out!

2 kommentarer:

Marianne ! sa...

Haha, ikke bra! Tving til å høre på backstreet boys, ikke bare spice girls. To fluer i en smekk.

jeg har heldigvis hukommelsen i behold uansett hvor mye jeg drikker.

Nugget sa...

hehe, kanskje like greit at jeg ikke husker alt fra lørdagen ;)