søndag 2. november 2008

kvalitetstid på høyt nivå

knoll og tott på tur igjen. men denne gang var det bare meg som gikk meg vill. jeg bare forsvant ifølge sara. en halv øl over grensen og jeg presterer å vandre hvileløst rundt i et random nabolag før det går opp for meg at jeg ikke vet hvor jeg er eller hvordan jeg skal finne ut av det. telefonen min streiket og jeg var redd i et par sekunder. så gikk det opp for meg at jeg ikke var så fryktelig langt fra byn og at telefonen min hadde slått seg av og alt jeg trengte å gjøre var å slå den på. fint. hvor mye hjerneceller er det man dreper med alkohol?

kjærleik
eh...dunno...
sjekk kamerea skillsene bare blir BEDRE og bedre.
i dag har jeg tatt personelig rekord i sengeligging. jeg var oppe ca en halv time til sammen for å lage spongebobtoast, dusje og farge håret. selve stå opp prossessen ble utsatt til halv åtte. type 19.30. herremin. da bestemte objektet, som jeg (og han) liker å kalle han - et fint alternativ til han derre som jeg kaller han til vanlig, seg for at det var på tide å stå opp. jeg derimot hadde synes det var mye kulere om vi bare hadde blitt i seng helt til I MORGEN. crazy days. jeg er trøtt igjen. MAN SKAL HOLDE HVILEDAGEN HELDIG.

7 kommentarer:

Anonym sa...

ja, det sier jeg og

Karoline sa...

nttå.. for et søtt innlegg og søte bilder<3

Arma sa...

you have GOT TO spesifisere hva spongebobtoast er??

Nugget sa...

hehe, jeg har et såkalt toastjern som lager et utrolig fint spongebobmønster på skiven. det er sykt kult. jamfør innlegg :
http://nugget-sannhetmedmodifikasjoner.blogspot.com/2008/05/true-love.html

Anonym sa...

ååh, for en fin header !

Karoline sa...

het riktig, på hviledagen skal man hvile! ;)

Arma sa...

det eneste som var på tilbud var ananas og bananer. Så jeg kom hjem med...en ananas og noen bananer.
Kjøpte taco da hihihi