søndag 28. september 2008

MØRbankeT

yo yo. jeg er helt ØDElagt i hele kroppen. lite søvn, mye alkohååååål og en særdeles kjedelig arbeidsdag. jeg drakk sprit. det skal jeg aldri gjøre noensinne igjen. jeg visste jo så klart på forhånd at det ikke var en god idè men jeg hadde liksom ikke noe annet valg. greien var at jeg egentlig tenkte å ta en rolig helg, skippe byturen for en gang skyld. min faste drikkekompangjong steffi skulle nemlig på lagerfest med jobben og jeg tenkte da som så at det var en ypperlig mulighet til å stå imot presset. men så skar det seg litt, som vanlig. min tremenning som jeg ikke har sett på regelrett evigheter inviterte på vors og da kunne jeg jo nesten ikke si nei. men jeg jobbet jo fra 10 til 7 og fikk ikke gått til innkjøp av øl. noe som egentlig er for dumt for jeg var nemlig kassadame for en dag. usaklig kjedelig. dut dut dut dut dut dut. PLU what? banan har plukode 710. f y i. jeg jobber jo egentlig på kafè, men er også tilknyttet et bemanningsselskap. og lørdag var det altså rema 1000 som fikk gleden av mitt vikariat. jeg har ryggsmerter uten like og alt begrep om tid seilte sin egen sjø, da jeg er sikker på at hvert minutt varte i hvert fall syv. jeg spiste en bolle og to prinsepler (lykke) til lunsj og så rett på vors med vikingfjorden klar. oh lord. men det funket jo. en stund. jeg husker ikke hvordan vi kom oss til byn og jeg ble sånn nesten kastet ut. jeg tenkte jo at det var en kar som synes jeg var digg og så lengtende etter meg, men det var jo egentlig bare vakten som var veldig på hugget etter å kaste ut en sovende jente. plutselig fikk jeg nok og alt var teit og befalte en kompis til ordne meg hjem. men så fikk jeg besøk og alt gikk fra teit til greit. jeg liker å våkne sammen med deg. men jeg hadde jo faen ikke cola en gang. det å våkne uten cola dagen derpå er faktisk noe av det aller aller verste jeg vet. defor skjer det liksom aldri. jeg er sykt rutinert på festingen min egentlig. men av og til går alle rutiner rett vest. det er litt digg det og.

ellers trist nyhet, morgan er død. men jeg lever. veldig bloggerpose eller hur?
SJEKK den nydelige uniformen. herre så varm jeg var. ullgenser. søren klype!
hurra for 17.mai.
pimp.

peace OUT.

9 kommentarer:

Anonym sa...

å så fin kjole du hadde!:) den kledde du! men alt kler jo deg;) du er søt!
uten cola? hva gjorde du da? hehe.. ble det pizza i dag og?:)klem neip

Nugget sa...

hehe, i dag ble det fårikål hos mormor :D jeg drakk så mye vann at jeg ble kvalm. men du er søøøøøøøøtest <3

Ela sa...

hehe... jeg ler av deg nugg... på en medfølende måte:) nå skal jeg snart hive ut noen ord på min egen blogg. føler meg ikke helt i siget men skal få ned noe anyway. bilder er jo aldri feil.
jobbing i matvarebutikk suger. du har min dypeste forståelse for jævligheten. mot vond rygg:
-vipp stolen bakover (så du nesten ser ut som du sitter å lækser. men bare nesten)
- dytt stolryggen helt opp, litt forbi korsryggen.
ellers:
-lær deg tippingen, posten og "hestene" (v75) så får du det mer variert.
- skal du ha fremtrekk eller påfyll i hyllene så velg under INGEN omstendighet matvarer, der alt må ut før du setter inn nytt, pga dato. tips: rydd og trekk frem i kosmetikkhyllen, dopapir og vaskepulver.
...hvis du nå likevel mot all formodning bare skulle takke ja til rema1000 enda en gang til er du LITT bedre rustet:)
glad i deg, Nugg<3

Jeanette sa...

du er søt, baby!

Marianne ! sa...

fy søren for en fin ullgenser. Jeg tror nesten jeg må skaffe meg en sånn en.

Anonym sa...

morgan e dø!!! lurer på kem stakkars morgan e. eller va...:S tenker på d hver gang eg går forbi der...
sykt misunnelipå den ullgenseren! drit i vond rygg, bip bip lyder, for stress t å kjøpe øl å alt d der, den genseren e verdt t å satse på rema jobb!!! :p
gla i deg, nuggen min!

Camilla Didriksen sa...

Haha, Morgan er død ja! Jeg bor ganske i nærheten av hvor det står, hurra.

Marianne ! sa...

også linker jeg deg, hvis det er greiit :)

Nugget sa...

lenge leve morgan og ullgensre. klart det er greit marianne :D