tirsdag 9. desember 2008

10 ting

oki. elin har altså utfordret meg. jeg skjønner personlig ikke helt greien med disse utfordringene. jeg er en lite kompleks person, men jeg kan ikke helt se at det å skrive 10 ting om meg selv skal være spesielt utfordrende egentlig. gjøre de 10 tingene verdt å lese er jo en annen sak. eeehm, så siden klokken er seint og jeg egentlig er så trøtt at skjermen danser fraskriver jeg meg ansvaret for dette lite givende innlegget om yours truly.

altså - 10 ting om meg selv (don't really care at det sikkert er ting som allerede er nevnt).

1. jeg elsker spongebob squarepants.
2. jeg hater immodium comp reklamen. blant mange andre.
2. jeg ler HVER gang jeg ser vitaminbjørnreklamen (når jeg først var inne på tema).
3. jeg bruker opp særdeles store deler av lønningen min den første uken og lever fra hånd til munn de resterende tre. men jeg har så klart lite å vise til for de brukte pengene.
4. jeg burde egentlig slutte på kafeen og skaffe meg en bedre betalt jobb (grunnet nevnte problem), men det klarer jeg ikke for da får jeg dårlig samvittghet da jeg vet det vil skape problemer for eierne. da blir det dårlig stemning.
5. jeg tåler ikke dårlig stemning. det tærer på meg som syre på naken hud. derfor kan jeg egentlig ikke bo med noen andre enn jeanette (exroomie), som er like dårligstemningsky som meg.
6. jeg løper til og fra bussen uavhengig av tidsaspektet. halv time til bussen går... jeg løper. dette gjelder forsåvidt uansett mål.
7. jeg har bodd et år i usa. jeg har konstante og tydeligvis evigvarende taco bell og milk duds abstinenser.
8. jeg har stemmer til hundene mine som jeg i mange år plagde vettet av resten av familien med. de vil ikke at jeg skal flytte hjem igjen. nå har lillebror fått valp og jeg jobber med utviklingen av enda en innaverende stemme.
9. i dag fikk jeg rudolftøfler med lyd i julekalenderen. jeg ble mildt sagt....glad.
10. jeg blogger fordi jeg liker å høre til i en verden utenom den jeg faktisk lever i.

so there you have it. jeg føler meg ikke komfortabel med å "sende" utfordringen videre til noen.

hvilken stemme ser du for deg at dette løpt-på-en-vegg-har-to-tonn-for-mye-hud-dyret passer til?

9 kommentarer:

Jon sa...

Kaller du meg umoden, frøken? Ok, jeg skal gi deg for den, det er jeg. Det vil jeg være et par år til fremover

Jeanette sa...

Å, Maria! Kan du ikke flytte hit?

Anonym sa...

Du er ikke alene om å løpe til bussen uansett hvor god tid man har!<3

Anonym sa...

løping til bussen er obligatorisk.

Jon sa...

kvepper, haha? Det skal jeg begynne å si. very nice!

Jeanette sa...

Mumfie savner deg dritmye! Han ligger i gjestesengen og venter på at du skal komme på besøk så han kan få seg litt kos;) Ja, han er en skitten, skitten elefant!

Hilde sa...

Herlig, du er linket nå! :)

Anonym sa...

Gøy å lese ;)

Camilla Didriksen sa...

Artig å lese :D