fredag 5. desember 2008

first thing I choose, but the last thing I need

scenario:
jeg jogger, minding my own business og feeling good about myself. bang! mobilen går i bakken og alt som heter dato og klokke fordufter. i dette øyeblikk ser jeg også at jeg har fått melding av addi, my fellow alkis. om jeg er ute i dag? nei, jeg jogger lism, men jeg vil jo så klart ut! jeg bykser hjem der det går opp for meg at klokken er over halv elleve. men shit la gå, jeg spurter gjennom dusjen, hiver sminken i vesken, løper som en nyfødt kalv med ugreid pels ned til bussen og er på vors rett over elleve. puh!
hva, vil du ha suss? hvor?
DER, maria!
åja, oki. suss på deg min kjære!

torsdag våkner jeg dønn av meg selv akkurat når jeg burde, UTEN og ha tatt vekkerklokken på. jeg har derimot alle klærene på, en skive med leverpostei i den ene hånden og kamera i den andre. og jeg skal aldri drikke en ukedag igjen. jobb var..ja..hatrelatert. oh I'm so spontanious.

6 kommentarer:

Jon sa...

Seriøst? Jeg hadde holdt den med tang.
Herlige bilder! Jeg har sluttet å feste på hverdager. Det har uheldige følger.

Ela sa...

å Nugget mitt, kom nettopp hjem fra fest. choket byn, selvsagt, Molde er Bare Blå anyway. den skjønte bare moldensere. jeg er så på druen.
på nyttårsaften skal meg g deg og addi TA AV. suusssss til deg, midt i pannen, jeg er ferdig med eksammen

Jeanette sa...

Haha - du vet like godt som meg at du kommer til å drikke igjen ved første og beste anledning. Tulling.

Æsj, rotter er verre enn mus. Såvidt det er.. Er dritfornøyd med A-en min jeg;)

Ella sa...

AT du orker! Jeg orker ikke engang gå ut selv om jeg har fri dagen etter :P

faehe sa...

Koselig blogg tittel og svært koselig bildeserie (:

Krii sa...

er bra å være spontan ! Hahah.. kjipt å vokne med klærna på :p