mandag 15. desember 2008

status:

etter lørdag

kamera: spørløst forvunnet.
strømpebukse: mistet (wtf?)
verdighet:....... redusert
våkenhet: lik null. jobb lørdag 18.00-24.00 -->fest+ALKOHOL-->jobb søndag 11.15-16.15.

eeeeh, sliten. sara (roommate) passer forresten fem katter. ja, FEM katter. de er faen meg overalt. jeg prøver og lage toast, to katter in my cheese. stemning: amper.

meeen i dag har jeg kjøpt ny bukse, genser og kjole. tips: ikke gå til anskaffelse av jobb i nærheten av masse butikker om du er like hemma som meg når det gjelder økonomi. men det økte hvertfall statusen til noe sånnt som ekstatisk. noe sier meg at det er en kortvarig glede da jeg nå er blakk. jeg kartla litt julepresang greier. så når jeg får lønning på fredag blir det juleshopping deluxe. type panisk.

plan: spise diverse andre steder enn hjemme, evt spise noe av det som råtner i frysen/skapet. nei. mamma, vil du ha besøk?

7 kommentarer:

Anonym sa...

o'herre jesus..Du fikk meg stresset innen 3 setning :P haha..

Anonym sa...

litt av en helg:P

Anonym sa...

ånei mistet kameraet? :( strømpebukse:p? hehe
var det kjekt ute?

Du det er alt for lenge siden nå! må snart henge litt! jeg er klar for det! og klar for ferie!sitter med en siste oppgave som skal skrives ferdig! er TUNGT! vil ikke mer!

skjønner godt at du blir gal av fem katter. hehe:p

Ella sa...

FEM katter?! Herregud, vi har EN, og det er hår overalt!!

Jeanette sa...

Æsj, katter. Du finner nok kameraet - som alltid. Har du sett under putene i sofaen?;)

Camilla Didriksen sa...

Er kameraet sporløst forsvunnet? :O Æææ.

Jeanette sa...

Hehe! Kjørelæreren din fra før Gjøvik? Eller har du begynt å kjøre igjen? Tja, for lite å GJØRE har jeg, men tror nok jeg tenker altfor, altfor mye. Får vondt i hodet av og til av all tenkingen!