mandag 22. desember 2008

julestemning?

jeg merker den manglende julestemningen begynner å komme så vidt sigende. lørdag var the fam på en type juletregård og hadde store planer om å hugge vårt eget juletre. med øks. jeg iført nylonstrømpebukse og støvletter hadde ingen andre planer enn å spise julekaker og kjenne på den såkalte julestemningen. etter div pølser og kaker og slikt var inntatt og himmelen følte for å åpne seg og slippe ut noe som kun kan beskrives som en dryppende flodbølge var også resten av familien skjønt enig i at kanskje vi bare kjøøøøper et allerede nedhugget juletre. jeg skal ikke være med å pynte det en gang så egentlig ganske likegyldig prosjekt anyway. jeg skal nemlig feire jul med pappa i hemsedal. tar toget etter jobb i morgen, altså type nattog. great.

jeg er merkelig opptatt av mobilen min i familiesituasjoner. selv om mottaker av meldigene mine som vanlig hadde lite vettuge ting å si. neida. eller jo.
veldig...julekort.
den funket selvsagt ikke. ok det. julemusikk ville vært overkill for mitt ujulete vesen.
men ja, god jul da! håper du får alt du ønsker deg pluss litt til. feks gulfeber. vaksine i morgen...wooooa!

8 kommentarer:

Anonym sa...

nydelig bilde av deg :)

Tuppene sa...

Så fint bilde! Håper du koser deg i Hemsedal:)

hanna sa...

SV: nei jeg har ikke vært akkurat i gambia, men jeg var i tanzania i februar og det var en opplevelse for livet. regner med din tur kommer til å bli det også ;)

håper du får en fin jul!

Anonym sa...

Håper snø hjelper på den manglende julefeelingen =D God Jul!!

Anonym sa...

god jul nugget'n min:) søt du er:)
kos deg masse i hemsedal. du får ihvertfall snø da:D et skulle jeg gjerne ha hatt..
stoor juleklem:)

Hilde sa...

Så koselig ut da, og du var søt! :)

Ha en fin jul, kos deg masse! ^^

Anonym sa...

julestemningen min kom først på juleaften. Det er for dårlig. Håper du koste deg på julekvelden !

Krystiana Rita sa...

det er litt dumt at, man mister 'julefølelsen' mindre og mindre for hvert år:(
det har jeg merket, hvertfall.