søndag 7. desember 2008

svin

uff, regne fyllabloggen for tiden, men det står friskest i minne gitt. det sunne liv starter til uken. as always. men egentlig, er det ikke nå det er lov å være litt fyllasvin? det går jo ikke utover noen andre enn meg selv og selv om økonomien og den fysiske formen skranter litt rett som det er så er det vel strengt tatt kun på nettopp denne tiden i livet at begge deler tåler en støyt. om 5 år legger jeg kanskje på meg like mange kilo i uken som jeg drikker øl og har et par kids evt en lowlifehusband å forsørge. nå er det bare meg som må leve på nudler i tid og utide og det tåler da en ung fole som meg selv. hardcore vett. pluss at til høsten skal jeg jo studere (sånn helt seriøst faktisk STUDERE) og da må jeg jo kanskje (med veldig trykk på kanskje) roe ned inntaket en smule. konklusjon: jeg tillater meg selv å være fyllasvin en stund til, så lurt eller ulurt det enn måtte være. takk for meg.
blendermaster bettina.
søsterlig kjærlighet. bare så det ikke skal forekomme noe som helst form for undring: ja jeg er faktisk eldre enn henne og hun på bilde over. believe it or not. at alle synes å tro jeg er yngst er morsomt for alle andre enn meg. men når jeg er 50 og folk fortsatt tror det, HAHA! mohahaha.
stresser litt egentlig. poseisbiter+ølbriller=vanskelig.
mhm. det var den lørdagen. leiligheten så ut som djevelen i fast form og jeg undres over at jeg fortsatt blir like forbauset over hvor grisete fyllasvin er. det ligger vel i vår natur slett og rett. dumt jeg ikke har skaffet støvsugerposer enda for å si det sånn. eeehm ja..ha en fin søndag!

9 kommentarer:

Jeanette sa...

Kjolen din var dritfin! Du får nyte fyllasvintiden mens du kan:P

Jepp, får plass til alle møblene, må kanskje til og med kjøpe noen nye:D Ikea here I come!! Det er i Porsgrunn, jeg vil, vil, vil ha den! Hehe, det er meget godt mulig at jeg slutter på skolen. Jeg vurderer det allerede!

Jon sa...

Takk! Ja, jeg tror kredittkort er en ganske dårlig idé. Men jeg liker dårlige idéer.

Så gøy ut! Håper jeg blir frisk snart, så jeg også kan komme meg litt ut!

Anonym sa...

Så fin kjole:) du har alt for mye fine klær! jeg kommer snart og tar noen! hehe:p
Var det kjekt i går? :)
nyt å være fyllasvin! Det er nå du er ung:)

Anonym sa...

friskest i minne ;)

Anonym sa...

og! jeg har et tips. Gin/vodka med bringebær og appelsinjuice + en slump tom collins. fantastisk

Ella sa...

Er du søsteren til Bettina?:P Hun vet jeg hvem er :P

Hilde sa...

Liker bloggen din, skal vi linke hverandre? :)

Jeanette sa...

Savner deg også:(

Seth Cohen sa...

ah. jeg elsker hovedbloggens navn. finnes ikke noe bedre enn å modifisere sannheten litt. så lenge man holder seg unna illusjon.