torsdag 25. desember 2008

fri

denne julens høydepunkt er fri tre dager på rad. så ujulete det enn måtte høres ut. gårsdagens fangst finansierte den kommende gambiaturen min ganske greit og jeg er noen greier rikere. love it. pappa hadde kjøpt ca 12 kg pinnekjøtt og jeg kunne sikkert levd på restene i et år, men hallo jeg skal ha plass til juleskinke og kalkun også lism. i morgen drar jeg og lillebror vestover da vi begge skal jobbe på lørdag. 2. juledag er jo o store ut dag så det blir...stress. jeg er fremme halv elleve og drar rett på vors. hørte rykter om at det var planlagt å dra tidlig til byn. I think not. pappa og lillebror er supersporty og er ute på ski. jeg spiser snop, blogger, ser the hills, hører på nirvana, danser for meg selv og er like asosial som hjemme. seinere kommer kjæresten til pappa og hennes tre døtre og jeg skal bli, om mulig, ENDA mettere. så kan jeg rulle hjem til bergen i morgen.

lett henslengt blant gaver. veldig voksen jul på en måte. effektiv er stikkordet.
pappa tar seg av oppvasken, sporenstreks. han er en av dem som virkelig lever etter "ikke utsett ting du kan gjøre i dag (NÅ) til i morgen" greien.

søskenkjærlighet. dette er før jeg er klar over at han har glemt gaven min hjemme!
ja, pappa har jo realisert en drøm og kjøpt leilighet midt i skibakken på hemsedal. den sinnsykt fin (fet, smooth ect). det desidert kuleste (i mine øyne that is) er denne ande-skyte-på-blink-i-badekaret-saken. need I say more?

14 kommentarer:

Arma sa...

OI, så stor stjerne dere har i vinduet

hege anita sa...

haha, søte andegreia da :D

Anonym sa...

And..and and and! Når jeg skal til Afrika skal jeg spise and,...gul and! Skal der være nogle østers til kaffen? neh, østers gjør meg bare så kaat!

Anonym sa...

Jeg dør. Du skriver fantastisk. Lo høyt her opptil flere ganger og jeg ler aldri høyt når jeg leser.

MagnusQtie sa...

Deilig å ha fri.
Slankings ette jul!

Anonym sa...

Haha, rulle hjem - likte den! :)

Christina sa...

Du er ikke alene om å være asosial i jula :P

Tuppene sa...

Foreldrene mine er også sånn; vi må ta det NÅ! På julaften når jeg var mindre var i det alle fall plagsomt; "Må dere vaske opp FØR pakkene??!?!?!" :P

hanna sa...

greit å få penger til jul da ;)

KamillaK sa...

FY søren så utrolig kul badeand-greie. I want it. Now!

Hanne sa...

Ser ut som en fin julefeiring:)
Sv: Ja jeg er forlovet, skal gifte meg til sommeren:) (Er 28 år da, så jeg er ikke veldig ung;)

Jon sa...

Skyte på blink? NÆH! Så kult. Hvor kjøpes dette? Jeg mener dette er et must-have

Anonym sa...

Rulle hjem tror jeg de fleste av oss ble nødt til å gjøre =P Likte den andegreia, den var morsom ^^

....kristin : ) sa...

haha, tøff andre-skyte-på-blink-i-badekaret-sak ;)