torsdag 12. februar 2009

cooler than cold

whats cooler than being cool? iiiiicecooold. neida, fra spøk til revolver. jeg er så sykt klar for vår. global oppvarming evt. samme det. bare snøen fjerner seg. den kan holde seg på fjellet sammen med alle vinterentusiastene med fancy ullundertøy. greit, snø er bedre enn regn. hvert fall her i bergen. men når snøen er lagt, bilene har kjørt og det begynner så smått og bli noen grader varmere så bader jeg i eksosfarget slafs. type nei takk. pluss at leiligheten vår har null isolasjon og en strømkapasitet som er på like linje med agurks. i går hadde jeg på ett lys, en tv og ovnen på cirkus middels. det synes sikringskapet ble LITT for mye forlangt. en iglo ville vært en seriøs upgrade. så her sitter jeg da, i en slags pleddburka med lue og strikketøfler og klamrer meg fast til katt og hund og det som finnes for å holde varmen. for det skjer nemlig ikke at jeg fyrer opp 80 talls ovenen vår på full styrke og får enda en strømregning på 3000. nei, kong vår, du er velkommen!

meeen, noe som virkelig er cooler than cool er at jeanette er kommet hjem og det blir roomies kvalitetstid på lørdag. sweet.

å herregud. forresten. jeg har jo vært i afrika. og i morges da jeg ransaket toalettmappen min etter fliseklemmer lyste en pakke tabletter mot meg som lyn fra klar himmel. faens horemalariapille! den skulle jeg ta i fire uker etter hjemkomst (en gang i uken da), og deeet har jeg altså ikke gjort. så jeg har garantert malaria. nehei, jeg satser på det ordner seg. jeg tror jeg er en slags antihypokonder. aldri noe i veien med meg gitt. joda, jeg bare dør av...malaria. er det dødelig?

9 kommentarer:

Hanne sa...

Lengter etter vår jeg også, det er altfor kaldt nå! Sol og sommer, ja takk:)

Jeanette sa...

Så søte vi er;) Gleder meg til imorgen! (Vi fikk strømregning på 7066. Nei, jeg tuller ikke!)

Anonym sa...

herregud! Du har malaria. Ingen tvil

Unknown sa...

Mm, nå fikk jeg lyst på øl.
Elsker tuborg ;D

:P

Anonym sa...

Haha! Shit, glemme malariapiller er ikke bra!
Strømregning suger max, går heller rundt i ullundertøy da azz..

It's Aggy bitch! sa...

helt klar for vår og varme jeg og.

Arma sa...

sier du også hore til alt?
awwwwwwwwww

Ela sa...

bruk den fancy ullundertrøyen du fikk av meg til jul til å kle deg i da

Karoline sa...

Gud så nydelig det siste bildet var<3