tirsdag 3. februar 2009

på strak arm

ja, så er man blitt utfordret da gitt! tusen hjertelig min kjære jeanette. men shit, det er aldri så vondt at det ikke er godt for noe, jeg har som følger nemlig lært meg å linke. ja, jeg har peiling typ null. og ja, til de av dere som kjenner meg og vet at jeg hadde webdesign som fag i fjor...forelesningene var kun 8 og 9 om morgenen. sååå oppmøte på det var også nettopp typ null.

hvert fall. utfordringen:

gå til mine bilder/mapper
velg den 6. mappen
finn det 6. bildet
sett bildet på bloggen og skriv litt om det
inviter 4 nye og link til dem. gi dem beskjed om utfordringen

heh, her har vi jo utfordreren selv! et flott bilde av jeanette og hennes kjæreste torbjørn som also happens to be en av mine barkbay bff's. her har jeg nettopp knust dem begge i bowling en random sommerdag. derav deres oppgitthet.


så utfordrer jeg herved....
aggy
malina
hanne
christina
....og forventer så klart at utfordringen taes på strak arm. neida, jeg gjør jo ikke det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

random :D

Karoline sa...

herlig bilde. Haha<3

Anonym sa...

den utfordringen har jeg gjort :p

Jeanette sa...

Haha, det var jo veeeldig fint! Du knuste oss ganske heftig om jeg husker riktig, bowlingfreak!

Veldig imponert over linke-skillsene! Her beviser du en gang for alle at det slett ikke er nødvendig å stå opp 8 om morgenen for å klare basic internett ting. Flott!

Btw: Jeg kommer mest sannsynlig til Bergen neste uke, søndag - fredag! Har du tid til meg?:)

Hanne sa...

Da har jeg tatt utfordringen:)

Caroline sa...

Haha, tidig bilde :-)

Mammabenti sa...

Hehe morro :):)

It's Aggy bitch! sa...

skal ta den i neste innlegg! :)