fredag 27. februar 2009

My name is Jimmy, I take all you can gimme!

mygg søker blodgiver. gjesp søker munn. eller kanskje jeg dropper å sitere colakorkene (ja, jeg samler) og bare spør rett ut. vil noen flytte inn til meg? sara reiser i dag, blir vekke til...juni. krise. jeg er blitt en kløpper på husarbeid i det siste og jeg mekker en forskjellig versjon av taco så å si daglig. du kan få. også kan du få låne klær og leke med skilpadden. please da.

men ja, derfor måtte vi ha litt kvalitetstid i går. med øl, pizza og miri. jaaaa tacopizza selvsagt.

eneste er, det er kaldt her. ta med polvotter. evt kan du muligens bestikke arma til å strikke noe varmt og fint til deg.


er dette vanlig form for nach eller er det bare meg?
på metro da. to ting som var litt trist egentlig:
1. twice is nice torsdager også? nei. MÅ jo drikke to når den ene er gratis. leveren visner as we speak.
2. idiotgutter.
gutt: skal vi danse nå?
maria: nei, det har jeg ikke lyst til.
gutt: du er jo bare det styggeste jeg har sett.
maria: åja.
aaaaanyway! jeg tror jeg går å svir av resten av lønningen på cola og solarium. nå som det endelig er fint vær ute. gidd og nyte det liksom.

10 kommentarer:

Hanne sa...

Så søte dere er, fine bilder:)

Arma sa...

jeg kan strikke grytekluter:)))))

Og han gutten hørtes schempesjarmerende ut

Ela sa...

jævlig bra med han gutten som ville danse... han ble sikkert bare dritfornærmet. jeg tror jeg kunne sagt det samme. som gutten altså...
i dag kommer tine og jeg har pantet flasker og kjøpt seigedamer uten sukker på tilbud for anledningen. jeg er nemlig blakk. måtte jo fylle bensin på "bilen". jeg kaller den det... Visste du at man må holde bremsen inn før man setter bilen i drive??? horebil! jeg måtte ringe til mamma. som mot all formodning visste svaret.

nei nugg! du skal slippe fallskjerm:) jeg skal jo ha snøscooter right??
du har vel sett min fete aktiv grizzly?

Ela sa...

jeg vet forresten ikke om jeg synes det er så grusomt fett at du har erstattet linken til min blogg med en såkalt "Magnill"...

NeiNEI

Anonym sa...

Jeg fikk aldri låne klær av deg, hrmf.

Nugget sa...

aaaah jeanette, må ty til drastic measures for å få noen til å flytte inn hit vett. samme gjelder for deg, hadde jo vært perfekt med en roomiereunion ;)

It's Aggy bitch! sa...

fine bilder! :)
og hahahaha samtalen! :P

Anonym sa...

Fine bilder :)

Karoline sa...

Så utrolig søte bilder!!

Anonym sa...

pizza hørtes godt ut nå!