torsdag 19. februar 2009

riv ruskende

herregud. jeg tror jeg drakk min egen kroppsvekt i alkohol i går. jeg merker at...ja, bare ikke gjør det når du skal jobbe dagen derpå. think twice på metro er offisielt på listen av ting jeg helst bør holde meg unna. sånn for helsens skyld. jeg var dancing queen med en øl i hver hånd og random nhh gutter gnidd opp i ryggen. det var storveis. på et tidspunkt gikk selvsagt alt gale og kroppen min innså at den ikke tåler en mellomstor innsjø av etanol. mobilen døde og jeg trykket feil pinkode tre ganger, dvs jeg trykket den samme tre ganger. jeg visste jo at det var den. men neida, her har vi glemt at vi har kjøpt nytt simkort etter vi mistet mobilen. sara mistet hele livet sitt og vi satt plutselig hjemme og forstod hverken fra eller til. good lord. jeg var særdeles fornøyd med at jeg ikke hadde ringt og torturert min kjære mr. love bipolar og klarte jo da selvsagt og overfalle han på msn ved første anledning. flink jente. jeg var så klart mektig sjarmerende med fylleangsten og skrivefeilene mine. jaja, han overlever. om jeg gjør det er en annen sak. jeg hadde nær døden opplevelse på jobb i dagtidlig da jeg plasserte en bruskasse på kjøkkengulvet og campet greit der mens kundene rett utenfor leste høyt fra en skjønnlitterær bok med påfølgende analyse. ja, helvete. etter en iste og to cola kom lunsjvakten og måkte i meg en ibux og jeg kom meg mot formodning helskinnet gjennom dagen. nå skal jeg trykke i meg hele sjokoladefamilien og pakke. ja, for jeg drar nemlig til molde i helgen. det er jo verdens navle.
dagen derpåhumor typ sara og maria. by the way.

9 kommentarer:

Jeanette sa...

Maria, Maria, jeg er glad det ikke er blitt folk av deg enda - det er underholdende!
Jeg lengter litt tilbake til Bergen, Torbjørn er aldri her og jeg kjeder meg når jeg burde gjøre skolearbeid. Kanskje like greit om jeg bare drar en tur til!

Anonym sa...

Egen kroppsvekt i alkohol - det bør vel holde

ha det så fint i Molde! :D

Anonym sa...

Hehehe:)) Max fyllekule med andre ord.
God tur!:))

Ella sa...

Hahahaha! Flott kveld med andre ord? Jeg og liker vanligvis agurk, men tydeligvis ikke i dag :P Det er vinter, alt er gale, og i tillegg er håret for kort, magen for stor, og brunfargen ikkeeksisterende. Er det rart jeg er sint? Kanskje vi mennesker bare burde gått i dvale om vinteren :P

It's Aggy bitch! sa...

god tur :)

Jeanette sa...

Var det ikke den sangen du syns det var så digg å våkne til?:P (milk altså, ikke kitty kat..)

Arma sa...

Ah, been there, done that.

Tuppene sa...

Jeg elsker molde:))

Karoline sa...

Molde er kos da!