torsdag 5. februar 2009

ode to randomness

Eivind sier: hvis jeg ville du skulle sett ut som et udyr hadde jeg bare dyppet deg i tjære og rullet deg i fjær
Nugget sier: nei da hadde jeg sett ut som en kylling da. nugnug.
Eivind sier: hvite fjær!
Nugget sier: høne. jeg må jo bli voksen en gang jeg og.
Eivind sier: åå! men allikevel! hadde vel kanskje sett litt mistenkelig ut?
Nugget sier: mulig det. men da hadde jeg hvert fall fått all oppmerksomheten så det hadde nok vikret litt mot sin hensikt.
Eivind sier: noe sier meg at oppmerksomheten hadde blitt som den michael jackson i disse dager får om han våger seg ut
Nugget sier: tsk tsk, oppmerksomhet er oppmerksomhet. jeg er ikke kresen.
Eivind sier: har forresten designet meg en ny vakt i morgen
Nugget sier: tar helt av du! når da? hehey, jeg ahr også designet en vakt faktisk. tenkte på deg da og gitt.
Eivind sier: du også? la meg si min først da
Eivind sier: jeg tenkte jeg skulle ta en regulær 13-20 vakt i morgen...men så tenkte jeg "vent, da må jeg jo stå opp 11.20" Så derfor designet jeg en vakt som heter 14-20 "hey, da kan jeg sove til 12.20 og trene etter jobb, hurrah"
Nugget sier: min er også 14-20 sjefen ville jeg kulle stenge neste lørdag også og jeg bare eeeeem nei! skal i bursdag lism.
Eivind sier: "sjefen ville jeg knulle neste lørdag også og jeg bare eeeeem nei! skal i bursdag lism." Eivind sier: slettet bare et ord, og slengte på en bokstav
Nugget sier: dirty mind sier jeg bare.
Eivind sier: en kunstner sier nå jeg!
Eivind sier: Vince Van Wengaard
Eivind sier: Van Wengogh
Eivind sier: men du, KONGE da! hehe, samme vakt
Nugget sier: randomness. gotta love it.
Eivind sier: put that on ur blog biaatsjooo
Nugget sier: hehe, at vi har samme vakt eller type ode to randomness?
Eivind sier: ode to randomness

because you gotta love the randomness.

også sender han meg dette bilde.


kan noen forklare meg hvorfor jeg liker han?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Pga han er like syk som deg, frøken boble;)

Hanne sa...

Fantastisk festlig samtale;)

Camilla Didriksen sa...

Haha, morsom katt

Jeanette sa...

Fordi han er like rar som deg, tulling! Syns jeg må få møte han, spørs om han blir godkjent!

Anonym sa...

haha, fantastisk

Anonym sa...

Jeg også gleder meg til vår!