mandag 9. februar 2009

seriøøøst hjertrud

oki. jeg hadde en mobil. en eldgammel nokia. jeg husker ikke hvilken modell, men typ den kan ringe og sende melding. eller, den kan jo faktisk ta bilder med minus kvalitet også. anyway. så på lørdag så skulle jeg ha kebab til nattmat da. og siden jeg var ferdig på jobb circa midnatt så skjedde alt av alkoholinntak åndssvakt fort. da jeg ikke er av typen som er særlig edru på byn, ever. full som jeg da altså hadde blitt legger jeg fra meg telefonen på disken og glemmer den lett. vips var den vekk! hvem faen stjeler en sånn mobil? seriøst. dust. og jeg føler meg...naken. jeg er nå uten klokke, vekkerklokke og kontakt fra random omengn. stresset. åhåhåh, også kjøpte jeg en cowboyhatt på vei til den nevnte nattmaten. hvorfor undrer du muligens? absolutt ingen grunn. 35 kroner fattigere, men hallo, en hatt jeg aldri noensinne kommer til å bruke igjen rikere. syrestress å drikke etter seinvakt da. men jeg ungikk hvert fall å gjøre dette:

fra såkalt ost og vinkveld forrige helg. jeg mener, det var ost, men det var mest vin. og baileys. screw kaffe. det tar forresten helt av med å snø i bergen. det kan godt...la vær. ha, jeg tok nettopp en slik en personlighetstest, startquiz greie, "hva er ditt egentlige navn?" . resultat: "hjertrud. du er litt rar og ubesluttsom.." ok det.

14 kommentarer:

It's Aggy bitch! sa...

ja aff syns våren kan komme.. nok snø ute nå..
satt i kø 1 time på vei hjem fra jobb i dag..

Anonym sa...

folk stjeler alt! Til og med cellofan. Jeg gir opp

Anonym sa...

haha hjertrud:))
max kjedelig å miste mobil!

Hanne sa...

Herlig bilde;) Kjipt å miste mobilen, man føler seg helt hjelpeløs;)

Malina sa...

Haha, uff så leit med mobilen :)

Karoline sa...

for et søtt bilde da!

Anonym sa...

Å miste mobilen er gruSOmt, snakk om å gå glIPP av ting! Men lurt å ha en gammel skrubbemobil på lur:))

Ela sa...

stakkar plugg.
var det du som prøvde å ringe meg i kveld kanskje? fra et hjemmebergensnummer? 5531....etellerannet?
anyway, jeg var på kino. så Benjamin Button. Alle guttene sovnet, men jeg tror jeg har sett den beste filmen i hele mitt liv utenom forrest gump... ble hvertfall ekstremt flaut for meg i salen da jeg ikke fikk mobilen til å slutte å ringe...så ille at folk begynte å vri seg i setene bak meg. jeg hadde selvsagt på lydstyrke "kraftig". jeg er tunghørt. men ikke på kino. rart med det.
snø er forresten dødsbra. nå er det pudder OVERFUCKINGSALT!! i morgen skal meg og ola skulke, og gå 3 ganger opp og ned på reinsfjellet. aaaaaaaaaaaaaah! jeg er frelst. jeg skal ha med spade. i case of emergency, type skred.
hilsen gerd-margit, som nok er litt sær

Maria Helene Nilsen sa...

Virkelig kjipern å miste mobilen slik :s

Anonym sa...

jeg har sånn hatt også! hahhaha:D fikk den av kompisen til mari! min er blå med stjerner på! hahah:D vil se bilde av den en gang!;)
noen var tydligvis veldig fornøyd m å ta din moderne tlf! DUST - dårlig gjort!
jeg liker snøen jeg! da får jeg teste skiene mine! du må bli m en dag:D gøy m snø!:D
klem neeip

Christina sa...

Så søtt bilde. Jeg kunne tenkt meg å ligge sånn nå :)

Jeanette sa...

Æsj, jeg som hadde tenkt å pakke tøysko til Bergen:( Hvordan skal jeg da kunne kontakte deg angående et mulig møte?

Tuppene sa...

I Oslo snør det også- rett og slett møkkavær!

Mammabenti sa...

Utrolig hvor frekke enkelte er:o
Oh ost og vin kvelder skulle ha hatt et annet navn, ender jo alltid opp dritings!