mandag 16. februar 2009

jada

jobber som en gud for tiden. sjokolade og vin+valentinesday=sant. er lik kvalm for min del. jeg er emo med kjærlighetssorg og vil egentlig bare spise appelsin og se på friends og sex and the city, typ the movie. men har jeg har vært så sosial at det tar helt av. har spist appelsin og da. bare sammen med andre. ikke at det hjelper, jeg tenker jo på han uansett hvem, hva, hvor. jeg blir fortalt at det går over etterhvert, men jeg ser helst at det gjør det...NÅ! men men. synes synd på meg. jeg dør. men på lørdag hadde jeg det kjekt da. grunnet høyt alkoholinntak og mye oppmerksomhet. vi feiret rikke sin 21 årsdag og vorset tok av. helt til jeg lå i forsterstilling og hindret bursdagsbarnet i å komme seg på byn. unnskyld min kjære, I'll make it up to you!

jeg tror jeg inntar fosterstilling igjen. og jommen tror jeg ikke jeg har en appelsin også. og muligens en øl. god natt. jeg har lyst å si end life også, men det er kanskje et uttgått uttrykk, whatever.

7 kommentarer:

Tuppene sa...

Huff.. alltid like crappy å ha kjærlighetssorg ja. Men bra du hadde det morsomt på lørdagen da- knall bilde i alle fall:)

Ela sa...

uff...jeg gjorde det samme med neip på hennes bursdag engang...husker jeg...husker du?
men det er sånn man ikke kan noe for. hvis det skjer noe negativt på kjerlighetsfronten min i nærmeste tid skal jeg legge meg ned å sleve desperat bak en brøytekant. da duger jeg til null.
hold deg fast og gled deg over tiden som går forbi, jo fortere jo bedre. vær med vabble, han er morsom, vær med rikke og maren, de er gode som få, drikk deg snydens og dans med alle fremmede juss-studenter og boller. og spis masse appelsin. 15.mars kommer jeg hjem og avlaster de andre. inntil da, hold deg gående:)
suss fra peinet

Kristine sa...

uff kjipt med kjærlighetssorg.. men alkohol hjelper ofte litt akkurat da, ihvertfall hos meg :p

håper det går bra med deg!

Hanne sa...

Huffameg, håper du føler deg bedre snart:) Kult bilde i hvert fall, det er viktig å komme seg ut og ha det gøy:)

Jeanette sa...

Å, søtingen min.. Du kan alltid komme på avrusing her vet du. Innebærer mye kake, sex and the city (the movie) og tre stykk i skje (til Torbjørn blir lei og innser at det ikke blir noe lesbian action).

Anonym sa...

Æsj, kjærlighetssorg suuucks! Du kan bli med meg og spise godteri, da blir det nok kuli igjen! :D

Anonym sa...

ALT for deg, min kjære!!! join meg i kloster, der kan vi drite i skole, slapsevær, hverdasgsproblemer og ALT av det motsatte kjønn! are you in?