mandag 11. mai 2009

baby, you can have whatever you liiiiike!

surpriseparty på lørdag, jeg kom riktig nok etter han som skulle overraskes da men. men ja, man må ha middag. uten mat og drikke duger helten ikke. i tillegg kunne jeg risikert å bli ENDA fullere på tom mage og la oss bare si at jeg på ingen måte hadde trengt å være fullere enn jeg var. nok om det.

max grattis på forskudd til herr knut!
amstel i boks. gått ut på dato, men alt går i grisen og elin og bård ble skjønt enig om det var meg. jeg motsier ikke. et stk skummel addi i hjørnet.
hehe, bård i støtet. liker det.
k9z, her har vi bursdagsbarnet og jo, hvit og uskyldig! stødig eksemplar av et bord hvert fall. kvalitet. shit, hva er vel bedre enn å sovne på sofaen (uvisst hvorfor) for så å dra rett i konfirmasjon? hjem til the fam der varmtvannet hadde seilt sin egen sjø og bunaden minnte mer om en tvangstrøye med farlige nåler. love it. men fetter ble konfirmert og jeg er mett enda. funker fett for matbudsjettet mitt. vi kan skippe rett til lønninsdag neste uke for min del! 17.mai er uansett ut har jeg hørt.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Nuggi-nuggii-nuggiliches::))

Ela sa...

we can pop bottles all night and baby, YOUcan have whatever you like!
woho, heia grisen min!
trodde det vr meg og ola som var enig om det griseteorien? når vi gav deg vinen??
men jeg er ute med tidlig alzheimer..

Jeanette sa...

Søte Maria! Liker kjolesaken din:D

Skulle sendt deg en, men jeg tror ikke den hadde vært så god når den kom frem..

Karoline sa...

Damn, det så moro ut! Digge kaker!

Anonym sa...

fine maria på bildet!
KAKE

magnill sa...

17.mai er uuuut.
Jeg vil også har supriseparty, med deg i spissen!

Ida Sanden sa...

Kakeeee :D

Hilde sa...

Så koselig ut! :)

Malina sa...

så ut som dere hadde det veldig gøy da :) mye godt på det første bildet ;)

ingunn sa...

haha, jeg eslker deg. heit var du og! niceprice. (?) bordet var det ingenting å si på!

Hanne sa...

Så ut som en bra kveld:)