mandag 25. mai 2009

penger spart..

på lørdag tenkte meg og min søte steffi som så: i dag skipper vi byn, vi sparer litt penger. siden vi begge har en øknomomisk handicappet svulst truende nærmt den delen av hjernen som tar avgjørelser. men first things first...

...jeg har kjøpt ny jakke. elsk. ja, jeg pusser tenner. multitasking. men hvert fall, lørdag. jeg drar inn til byn på ettermiddagen for å treffe frøken fryd og ta en kaffe eller noe i den dur. før jeg vet ordet av det har jeg kjøpt div greier jeg ikke trenger, tre øl , en kinobillett og et halvt kilo smågodt.
hva er det som foregår under øynene mine her? tror ikke jeg liker det.
fikk litt storbyfeeling av denne bakgården. liker det.
og i og med at jeg bruker under hundrelappen på å bli full (ja, jeg er litt flau, men ikke så veldig) og det koster en hundrings å komme inn på byn og jeg hadde komt meg hjem på den nette sum av nothing og kutting da jeg uansett skulle sove hos steffi som bor i byn..kan man konkludere med at jeg brukte over dobbelt så mye som om jeg hadde dratt ut. så lørdag kjører vi party uten dårlig samvittighet. eller har jeg stengevakt? faen.
og klesskapet kommer seg by the way, for de av mine tre faste lesere som følger med. weee. ellers, jeg drikker sommerøl og spiser chilinøtter og jordbær og kjenner en merkelig lyst til å spille twister. jeg vet ikke.

9 kommentarer:

Anonym sa...

åh du din lille freak så flink du har blitt, for et ordens-skap!! :))

Hanne sa...

Åhhh du er så festlig:) Ser ut som dere hadde en koselig kveld!

ingunn sa...

stengevakt stopper ikke slike som oss! merker jeg elsket deg ennå mer etter at du spiste jordbær og chillinøtter. ekstase - Sett bortifra allergisjokket jeg fikk forrige helg fra nøtter, jordbær jeg egentlig ikke tåler og.. pollen i fritt omløp

Ela sa...

hehe, bra du konkluderer sådan:)
du skriver så vittig at jeg ruller rundt:) glad i deg nugg
kan ikke du skrive et inlegg på rim?????

Karoline sa...

Elsk på jakken din<3

Lise sa...

fine øredobber!

Ida Sanden sa...

I like your skap :D

Jorunn sa...

Gikk litt videre nedover å leste, og ja... Klesskapet ditt kommer seg betraktelig!!! Hehe...
Jakken var nydelig! Hvor fra?

Martine Elise sa...

Jeg merker jeg ble skammelig misunnelig på den jakka. Den var konge fin. Kan jeg spørre hvor den er kjøpt? Skapet ser også meget ordentlig ut må jeg si. Mye mer enn hva jeg kan skryte av. Og du kan herved annse meg som fast leser :)