lørdag 9. mai 2009

oh happy day

ryddingen gikk...rett vest. det ser verre ut nå enn når jeg startet. det kan jeg kun tolke som at rydde er en høyst unødvendig aktivitet som jeg ikke akter å bedrive vesentlig med i nærmeste fremtid. ellers, telefonen min har vært på eventyr. spør meg ikke hvorfor for det finnes ikke logikk, men random på byn hadde min høyt verdsatte nokia i lommen. jeg hadde selv veske med god plass, mobillomme og greier, så igjen, hvorfor aner jeg ikke. edruelig (ehem) som jeg er klarte jeg gå fra denne randomen uten og få tilbake mobilen. dette oppdaget jeg så klart ikke før vi var nesten hjemme. vi gikk hjem by the way. siden vi (meg og sara) hadde tilsammen ca 104 kroner. tre kvarters luftetur på høye heler på grusvei, alltid konge det. men hvert fall, mobilen min ble greit med randoms på jobb der jeg tenkte hente den ut på ettermiddagen en gang. før den tid hadde min søte søte venn elin blitt lettere panisk når en mann tok telefonen min å presterte å si at "nei, maria hun gikk på en smell i går hun, så mobilen hennes ligger her". da mente hun det best å sette himmel og jord i bevegelse for å få tak i meg (som lå på sofaen og chillet på facebook). hehe, da jeg endelig fikk dratt meg til byn å hentet telefonen (der språket nå var byttet til finsk grunnet et stk fornærmet random, jeg gikk visst uten å si hadet eller noe, whatevs) var det et x antall bekymrede meldinger. jeg har verdens søteste venninner! men altså, det var bare telefonen og ikke meg som har vært på eventyr. merker det egentlig var jævla lite spennende og ganske uinteressant så jeg smeller inn noen bilder og avslutter mens leken er god.

ny favoritt! pink panther baby.
sara og linda.
også meg da.
omg. jeg har fått av sara. vakker sant? jeg har en greie for spongebob da. hvordan kan man ikke? han er max nydelig. sjekk patrick i bakgrunnnen, blåser bobler. åh, så glad jeg blir.

9 kommentarer:

Anonym sa...

kjekt du likte veska :) det foerste sara sa naar hun saa den "den maa maria faa!"
ha
en
fin
helg!

magnill sa...

Haha! Nå knegget jeg godt:))

Maria Stenersen sa...

Haha, for en søt veske!

Anonym sa...

åååh, jeg og var i Bergen! Hvilke utested var du på? cool school:))

Hilde sa...

Kom å rydd rommet mitt i stedet for :)

Tuppene sa...

Haha.. artig å lese:P Har en tendens til å komme borti sånne situasjoner selv- hjernen kobler tydeligvis fra etter x antall øl..rart det der:P

Anonym sa...

Digget det at Patrick sto i all sin glans og blåste bobler i lykkerus i bakgrunnen;D

Louise sa...

så kul veske! :D

ingunn sa...

haha, for et satans styr. tar av med mobil på nye eventyr/flaska. Ellers må jeg si at jeg elsker veska. patrick :D