mandag 18. mai 2009

feiring e.l

jadajada. 16.mai ble ikke helt som jeg hadde tenkt. skjer med at den ene gangen jeg ikke faller om å SOVNER klokken elleve så forsvinner ca alle jeg kjenner uten at jeg får det med meg? plutselig var det meg og div peeps jeg vet jeg har sett, men muligens ikke hilst på. en av dem hadde visst kjørt meg hjem fra forrige fest på samme location. javel, ehe. også kranglet jeg litt med glad/lei aspektet på listen under og fant det dermed uforståelig logisk og ta en u-sving på vei til byn og head on home. og siden jeg alltid tenker fremover (not) så hadde jeg faktisk måkt med meg et par ballerinasko i tilfelle rottefelle nettopp et slikt gå-tilfelle. men tenkte vi på å smelle de frem da? neida, den halvtimen foregikk så klart 10 cm over bakken. merker jeg begynner og bli temmelig rutinert på heler etterhvert. konge (eller prinst, som jeg har planer om å innføre i dagligtalen. da er det ikke heeelt konge liksom, men ganske fett selv om).

godgutter. yo.
jeg hadde så sykt kledd å være pimp!
herre. jeg mener jeg var attraktiv på ett eller tidpunkt den kvelden.
mhm. 17.mai bestod av solbriller, cola og altfor mye tenking. men jeg kom meg inn i bunaden og følte meg som et vandrende fenalår mens jeg stekte i solen og glodde olmt på toget. jævla russen kom jo aldri. jeeeg...kommer sterkere tilbake neste år. hey, ifjor jobbet jeg så movin on up already. prinst.

7 kommentarer:

Ela sa...

"jælla" prinst faktisk.

ingunn sa...

I love you. Har faktisk aldri prøvd meg på alkoholinnkjøp i Danmark. Merker det overrasker meg. MEN skulle jeg prøvd hadde det vel endt opp på samme måte.

tilfelle rottefelle ja. Når man først tenker praktisk så går det likevel til helvette.

Jeanette sa...

Typisk. Derfor er det tryggest å kjøre flatt hele tiden.

Stormulf sa...

tatt i betrakning t at vi to i høt tilbragte timer utenfor metro - SITTENDE - grunnet de samme 10 cmerne, så syns eg d va ekstremt bra jobbet! PRINST!!! ha...

Hilde sa...

Så kos! Du er søt :D

magnill sa...

Hørtes ut som en prinst nasjonaldagsfeiring!

Neip sa...

Jeg synes du kledde å være pimp!! og fint bilde av deg og guttene:)
Nytt ord ja:p hehe