onsdag 6. mai 2009

ryddekrise

jeg synes alltid jeg ser bilder på div blogger av ekstremt oversiktilige, nesten kunstneriske, kleskkap (evt de faaantastiske klesSTATIVENE som usaklig mange bloggere har). mitt klesskap er så langt fra dette som overhodet mulig. så langt, så langt at det er flaut og litt trist. derfor har jeg planer om å gjøre et anstendig forsøk på å ordne litt opp. gi litt greier til fretex og skape litt freeeeshness i skapet (få hektet på speilskyvedørene mine som fortsatt står lent opp etter veggen...herre og judas).

mmm, utgangspunktet da. pluss den syke andelen av greier som bor greit på gulvet. jeg vet, its sick i tell you.

to keep or not to keep. jeg synes dette var max stress. teeenk om jeg plutselig digger den igjen. tenk om den blir en fet shorts om jeg smeller frem saksen. tenk om den faktisk passet....nei, nå skal jeg være like hjerterå som sudokuen i dagens næringsliv, vekk med det.

ehm, kjedelig? æsj, nå har jeg sortert buksehyllen og er allerede faretruende tett i knotten av støv og møll. neida. men jeg tenker pause. til i morgen. jeg skal...se kamp. barca-arsenal. jeg bare what?!, men jeg er down, seff. ellers kommer min søte roomie hjem på besøk (skole i danmark, blabla) og det blir jo evig fint. mest fordi hun skal få kose så iherdig med simba at han blir så lei at han ikke vil ha noe med tobeinte å gjøre på en stund. så slipper jeg se ut som en albinoape hver gang jeg har sittet i sofaen. nå vil jeg ha middag. jeg har... rett i koppen tomatsuppe. max chill og være blakk da, man SLIPPER jo unna valgets kvaler.

12 kommentarer:

Ela sa...

alt det du ikke har plass til (legg merke til at jeg bruker "ikke plass til" fremfor "ikke lenger vil ha") i en stor eske. Merk den med "Pein". Jeg kommer i morgen. Fred ut.

Anonym sa...

sudoku faktisk, hahhahahahahha! jeg føler vi er klesskap venner <3

Anonym sa...

fotball, maria??

magnill sa...

ALBINOAPE! hahahaha:D
Jeg har også notert meg at det er ultrahipt med klesstativ, men min (u)moderne familie holder seg til skap, helst i furu.

Hilde sa...

Kom å rydd rommet mitt + klesskapet og da! ;)

TT (tøysing teskei) sa...

hehe, ikke si at d ik va gøy me fotball! enda gøyere hadde d kanskje vært om barca hadde spilt mot arsenal, men de spilte mot chelsea... va d meg som skrev feil t deg, el tok du en vri? :p
kos deg ute i dag, å husk å holde tunge rett i munnen, allright? ;)

maren sa...

Jeg vil og ha klær nugg!!
hehe
hvis noe passer da:S spørs jo det.. hehe.
merk en med neip og! :D

Nugget sa...

haha, ja rikke du sa feil til meg :P

Louise sa...

hehe, det er alltid slitsomt å rydde i klærna sine.. Og det blir alltid rotete med engang :p burde nok rydde i klærna mine snart jeg og ;)

Jeanette sa...

Å, jeg kunne ønske det var i Bergen, som ryddehjelp for deg, det skapet hadde vært ryddet for lengs! Men det er nok her i Skien. Men det gjør jo ingenting, du kommer jo hit til høsten, ja?

Karoline sa...

Det skapet lignet på mitt!

Tuppene sa...

Haha.. akkurat sånn ser mitt klesskap også ut. *sukk* skulle ønske jeg var en stor blogger som hadde råd til sånn klesstativ:P ho hoo